babykamers showen

A

Anoniem

Guest
hee dames leek me leuk om ook de babykamer een keer te laten showen wat vinden jullie er van?onze is zogoed als af alleen het hemeltje moet nog boven het bedje komen

dit is de gehele kamer past er niej helemaal op haha

dit is het bedje

de kast met 100.000knuffels haha en mn neefje keurt de kamer goed

de commode van de zeikant

en ff van de voorkant

en ff een stukje boven de commode

een deel van de kledingkast

en nog een deel

gedeelte bij de deur

nou dit was het wel zon beetje hihi

groetjes patricia

Hoi Patricia,

Wat is ie leuk geworden!!!!!
Echt heel erg schattig en wat knap van je dat je niet alles roze gemaakt hebt hahaha.
Je zal wel trots zijn!!! Heerlijk genieten van je babykamer elke dag een keertje kijken echt heerlijk!!!!!!
Bij mij is het nog een grote puinzooi er is net pas gestuct en dat moet nu een week drogen en daarna kunnen we behangen en verven.
Maar er is een einde in zicht 16 januari komt namelijk het kamertje dus manlief moet wel doorgaan hahaha.
Zodra ik het af heb zal ik zeker een foto plaatsen.

Je kan wel alvast kijken naar de puinzooi op

www.kleineheidenreich.kijkonzebaby.nl

Groetjes Francis

quote: tijgetje50 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2007 13:59:14'));

Hoi Patricia,

Wat is ie leuk geworden!!!!!
Echt heel erg schattig en wat knap van je dat je niet alles roze gemaakt hebt hahaha.
Je zal wel trots zijn!!! Heerlijk genieten van je babykamer elke dag een keertje kijken echt heerlijk!!!!!!
Bij mij is het nog een grote puinzooi er is net pas gestuct en dat moet nu een week drogen en daarna kunnen we behangen en verven.
Maar er is een einde in zicht 16 januari komt namelijk het kamertje dus manlief moet wel doorgaan hahaha.
Zodra ik het af heb zal ik zeker een foto plaatsen.

Je kan wel alvast kijken naar de puinzooi op
www.kleineheidenreich.kijkonzebaby.nl

Groetjes Francis

hee francis

hihi nee kamertje word niet rose ofzo haha gewoon lekker neutraal he
en ja ben zeker blij en ga idd elke keer ff kijken haha wel meer als 1keer per dag
gewoon zo gaaf
en ja jou kamer is nog niet af ik heb net ff gekeken haha maar komt goed hoor
ja je hebt een gave kamer kwa meubels echt mooi

nou ik spreek je snel weer

trouwens verder alles goed met de buik enzo?

groetjes patricia

quote: coortje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2007 14:28:06'));

dit is ons kamertje!!

kus kus

ook dit is een gaaf kamertje
hoelang moet je nog/

groetjes patricia

Amai wat een leuk kamertje...
Ik ga van onze kinderkamer ook eens foto's nemen en ga ze er straks nog opzetten...
Ik ben ook enorm fier op onze kamer, hehe.. maar is normaal e, we hebben er veel werk aan gehad. hehe...

LIefs,
van ons...

Wat een leuk kamertje zeg!!!

Mooi met die oranje tinten ook, erg warm!!
Hier gaat jullie kleine zich vast prettig in voelen :)

Liefs

Terug
Bovenaan