babykamers, waar een redelijke prijs

Hoi meiden, wij zijn vorige week op stap geweest en gekeken naar
babykamers..waren in Utrecht geweest bij 3 zaken, Gardo, Babyplanet en Dump zaak..
de kamers die wij leuk vinden hadden ze in meerdere zaken, maar helaas niet echt
voor een dump-prijs..

Afgelopen vrijdag zijn wij naar Kesteren babypark geweest, daar waren de kamers helemaal aan de hoge prijs..
Daar zijn wij wel geslaagd voor een kinderwagen trouwens..(Bugaboo).

Hebben jullie tips voor leuke babyzaken, met een redelijke prijs in regio Hilversum, Amersfoort of Utrecht?

Liefs Leeuwtje

hallo,

ik Utrecht zit een grote prenetal,daar hebben wij onze babykamer gekocht.
Ben nu zwanger van de 2e en ben daar nu veel minder mee bezig ( vond het wel heeeeeeeeel leuk om een kamer, wandelwagen enz uit te zoeken)

Nou veel succes bij het vinden van een mooie ( betaalbare) babykamer.

Groetjes Anne
mama van Levi en ??

hoi

wij hebben zelf ook nu een babykamer gekocht
de site is www.bebieboulevard.nl alles is b-keus of a-keus
het is wel een eindje rijden maar zeker de moeite waard wij hebben nu een super mooie baby kamer voor 400 euro helemaal nieuw!
succes ermee

Hoi Hoi,

Ik hoor hier eigenlijk niet thuis, ik ben nu 29 wk zwanger en december uitgerekend.

Wij hebben onze babykamer bij Babydump besteld en gister binnen gekregen (datum was op ons verzoek) ik moet zeggen dat de service van de babydump uitstekend is, ik heb echt werkelijk niks te klagen (laat ik het afkloppen).
Wij hebben ons toen ook uitgebreid georienteerd en  wij vonden 2 kamers wel leuk, beide kamers hadden meerdere zaken waaronder bv de prenatal. Het prijs verschil tussen al deze zaken was enorm groot van 1 kamer was het prijs verschil tussen babydump en de prenatal (die daar echt om de hoek lag) € 995,- en van die ander was het in kesteren als ik me niet vergis circa € 400,- om maar ff 2 bedragen te noemen.

Veel plezier met schoppen en natuurlijk een hele fijne zwangerschap toegewenst!

Terug
Bovenaan