babykamertje besteld!

Vandaag hebben we de babykamer besteld.
Woensdag 17 weken zwanger.
Helemaal leuk.
Wil zo langzamerhand de spulletjes die nu allemaal los in het kamertje liggen wel opruimen.
hij is zo goed als klaar dus de meubeltjes hoeven er alleen nog in.
gordijnen, muuraankleding en wandrekje moeten dan nog opgehangen worden en inruimen maar.

Moeten zo´n 8 a 10 weken wachten.
Jammer dat hij niet op voorraad is.

hebben jullie al het kamertje klaar/besteld?

Ik hoef er niks aan te doen behalve opruimen en schoonmaken. Verder is de kamer er nog gewoon dus dat scheelt weer zoveel.

Maar leuk dat je wat naar je zin hebt gevonden alleen jammer dat je nog even moet wachten. Het scheelt de tijd gaat aardig snel.

xx

Hoi,

Leuk hoor dat de kamer besteld is echt super hoor! Ik ga eind januari op pad voor de kamer, bij de winkel waar ik m wil bestellen is er maar een levertijd van 2 weken. In januari komt eerst de schilder voor onze slaapkamer en voor de babykamer.

Liefs RH

Wij hadden maandag ons kamertje besteld, en vandaag is hij binnen gekomen:)
Verder moeten we de kamer nog verfen en behangen maar eerst even afwachten wat ons kleine spruitje is!!

Hoi wij zijn bijna klaar met de babykamer. Bij 12 weken zwangerschap waren er allemaal aanbiedingen. Dus meteen maar gebruik van gemaakt. Nu bijna 18 weken en alleen nog de gordijnen en het kindje haha.
We zijn lekker snel, maar er zijn ook allemaal aanbiedingen nu, en dat scheelt een heleboel geld en daarbij is het ook wel erg leuk allemaa

Succes met alles

yvonne

Leuk zeg! Waar hebben jullie de babykamer besteld? Ik vind het moeilijk en er is zoveel keus, ook de prijs verscheelt heel erg. Gister ben ik naar een babyzaak geweest maar vooral naar wandelwagens gekeken, zelfde probleem!

Ik had een leuke aanbieding gezien via een webwinkel. matras 2 hoeslakens 2 dekentjes ledikant commode en kast voor een keurige nette prijs.

Weet niet of ik hier webwinkels mag opschrijven. Maar als je zoekt op babykamer doornroosje kom je op hun site.
En staan leuke aanbiedingen op kwa kamertjes. En een erg vlotte service was binnen een klein weekje binnen bij ons.
Deze zaak is in brabant en wij komen uit drenthe.

Wij hebben de babykamer bij Gardo besteld en hebben verder een hoop spullen bij de Babydump gekocht. Ik wacht met smart af naar het telefoontje dat we de meubels kunnen ophalen. Heb nu wel zin om lekker te verbouwen in huis!
Nog even geduld dus.

Terug
Bovenaan