<p>Hoi meiden, ik wist eventjes niet zo snel onder welke catogorie ik dit moest plaatsen.. </p><p>Het zit dus zo. Ik ben nu 32 weken in verwachting en ik weet niet hoe ik het voor elkaar ga krijgen. Ik zit sinds maart 2018 al in de ziektewet wegens bekkenibstabiliteit dus nu kan ik echt letterlijk niks meer. Ik weet niet meer hoe ik het babykamertje af ga krijgen. In principe heb ik een babykamer, ik heb namelijk een peutertje van anderhalf die bij mij in bed slaapt en haar eigen babykamer niet gebruikt. De bedoeling was dat zei een peuterkamer kreeg en alle babyspullen werden verhuids naar de andere kamer. Zoals ik al aangaf kan ik dit zelf niet, ik ben een alleenstaande mama en veel hulp van anderen kan ik niet vragen.. het kamertje moet namelijk ook nog geverft worden ect. </p><p> </p><p>Doe ik mijn baby dalijk te kort als ze geen babykamertje heeft die af is? Ik heb de mogelijkheid de baby dalijk op mijn kamer te leggen, maar ook op mijn dochtertjes babykamer.. maar dan maak ik me weer zorgen dat mijn dochtertje denkt dat haar kamertje wordt 'afgepakt' (ze slaapt hier dus wel nooit). Kan iemand me helpen of geruststellen en vertellen wat ik moet doen? Ik heb een hoop stres hierdoor en ik weet eventjes niet hoe of wat.. uiteindelijk zal het kamertje heus wel afkomen maar in ieder geval niet meer voor de bevalling</p>