Babykamertje

Ben benieuwd of jullie alles al uitgezocht hebben, kamertje, kinderwagen, box etc.!? Wij gaan dit weekend lekker op pad, ben gelukkig weer opgeknapt dus heb nu wel erg veel zin om eens te gaan babyshoppen! Hoor veel goede berichten over Babydump, misschien daar eens een kijkje gaan nemen! Hebben jullie nog goede ervaringen met een bepaalde zaak?

Liefs Esje86

Ben mijn vorige zwangerschap goed geslaagd/ geholpen bij Babydump (sleewwijk).
En Prenatal.

Wij hebben nog niets gekocht.
Kamertje van mijn zoon schuift door naar de kleine.
Was wel wezen kijken voor een kinderwagen ik wilde de Maxi cosi mura 3 maar in gebruik toch niet zo handig als ik dacht.
Dus moet nog even verder kijken.
Voor mijn zoon had/heb ik de Quinny speedy op zich een fijne kinderwagen alleen wil ik nu een kinderwagen waarvan je het zitje 2 kanten op kan zetten.

Fijn he dat shoppen ga binnen kort ook maar vast beginnen.

Ik heb wel alles al gezien, dat ik zou willen kopen. Kinderwagen, bedje, badje enz. Ook de prijzen weet ik al. Maar heb nog niets gehaald. K vind het nog een beetje vroeg.

Maar t lijkt me wel leuk om straks te gaan shoppen.

Wij hadden nog een kinderwagen, wiegje etc. staan van ons vorige zoontje, dit keer krijgen we als alles goed gaat weer een zoontje dus kunnen we dit mooi weer gebruiken!
Wel hebben we via marktplaats een nieuw babykamertje kunnen halen...want we willen de kamer wel nieuw, omdat de oude bijna uit elkaar viel! krijgen nu een kamer met allemaal de getekende tijgertje!

Omdat het bij ons de derde is halen wij alles van zolder.
1 tip als je bijv een wagen koopt kijk dan niet alleen naar de reiswieg, maar ook hoe de wagen eruit ziet als deze omgebouwd is en het zitje erop zit.
Dit hebben wij niet gedaan en later spijt van gehad.
Een driewiler rijdt heerlijk, maar als ze 3 jaar zijn kiep de wagen bij mij wat makkelijker om. Dit ook door het gewicht.
En nog de laatste tip, laat je niet gek maken door allemaal dingen van de verkoopsters. Zaterdag was ik ook nog even bij de babystunter en zag ik mensen dekbedjes kopen in het ledikantje, omdat het mooier is.
Ik heb zelf jaren in de kraamzorg gewerkt en deze wordt er tijdens je kraamtijd al uitgehaald omdat het niet veilig is.
Succes met shoppen!

Wij hebben alles besteld rond de 12 weken (nu 18) en we laten het pas komen rond de 23ste week. dan hebben we tot die tijd om alles lekker op te frissen in die kamer en een verse verflaag te geven.

@1980mama...die dekbedjes zie ik ook steeds in winkelwagentjes verdwijnen. Ik heb nu een duodeken aangeschaft. Had een vriendin hele goede ervaringen mee. Maar heb jij enig idee waarom ze in godsnaam dan nog dekbedjes verkopen??

Dekbedjes mag dus niet? Bij babydump zag ik verschillende bedjes opgemaakt met een dekbedje. Zal er dan Zaterdag eens naar vragen hoe het zit.. Snap dan idd ook niet dat ze dan nog verkocht worden.

Het wiegje staat hier al klaar. En voor de rest heb ik alles nog in gebruik. Heb pas de kinderwagen omgebouwd naar wandelwagen (mijn jongste is 7 mnd). Voor de geboorte van de, nu nog, jongste heb ik een duo-wandelwagen gekocht. Het achterste deel kan plat met een reiswieg, heel makkelijk. De meiden schelen 21 mnd en de 2 jongsten straks 12 mnd.

Onze kinderen kregen trouwens pas met 2 jaar een dekbedje.

Wij hebben een Quinny Speedi SX en ben er nog steeds heel blij mee. Onze wagen kiept niet om met een kind er in.

Nog een tip bij het uitzoeken van een kinder-/wandelwagen: leg iets zwaars in het wandelwagengedeelte, zo kun je voelen hoe zwaar hij stuurt als je kindje wat ouder is.

Terug
Bovenaan