Babykleding Lidl

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn met de babykleding van de Lidl, vooral voor een newborn. </p>

Hi Sooooo, 
Ik heb voor mijn zoon best wel wat kleding online besteld bij Lidl! 
De maten vallen wel wat groot is mijn tip! Verder zijn de gebreide broekjes totaal niet rekbaar en trek je gauw kapot, terwijl gebreide truitjes weer van goeie kwaliteit zijn. Rompers blijven lang mooi en rekken niet gauw uit! 

Bedankt voor je reactie. Dat is goed om te weten. Ik wil vooral de basics (sokjes en rompertjes, broekjes) vast in huis halen zonder daar een hoop geld aan uit te geven. Binnenkort maar wat bestellen dan ?.

Ik ben geen fan van de kleding van de Lidl. Ik had heel veel daar gekocht, maar de verhoudingen van de kleding kloppen niet. Bijv. shirt zelf te lang, maar de mouwen te kort. Rekt niet mee etc. Ik ben fan van de Hema, die hebben leuke kleding en ook tegen leuke prijsjes. Ook de C&A heeft een leuke kinderafdeling en de H&M is ook heel fijn en niet te duur. 

Wij hebben de overslagrompertjes van de lidl en de sokjes. Sokken die wij hebben zijn echt wintersokjes, heerlijk warm. De overslagrompers blijven ook goed. Zijn niet elastisch, wel luchtig, dus geen gezweet. Ook hebben we van die broekjes met een hoge buikband. Die hebben lekker lange pijpen dus dat is fijn. Ze heeft namelijk lange benen. Ik ben dus wel positief! 

Ik ben erg enthousiast over de overslagrompers en broekjes met hoge buikband van de Lidl. Het valt inderdaad een tikje groot, maar dat vind ik niet erg. De shirts vind ik wat breed vallen. De sokken vind ik echt 3 keer niks. 

Terug
Bovenaan