Babykleding via Instagram

<p>Hi mommy’s</p><p>Momenteel ben ik 32 weken zwanger en heel erg bezig met shoppen voor de kleine. Nu zijn mijn beste vriendin en ik zijn bezig om iets op te zetten via instagram om babykleding te verkopen. Nou ben ik benieuwd of jullie nog tips hebben qua spullen die jullie leuk vinden en wat jullie graag in bijvoorbeeld een webshop zien en kopen? </p><p>Het zou super leuk zijn als jullie ons gaan volgen! De eerste spulletjes zullen volgende week online komen. Het account is kletskous_ op instragram</p><p>Alle tips zijn welkom! </p><p>Liefs Kletskous_</p>

Ik heb je gevolgd! Ik vind betaalbare babykleding belangrijk. Leuke sets en misschien ook dingen als wikkeldoeken etc. Daarnaast houd ik wel van een beetje vintage / klassiek. 
Succes  

Leuk! Ik heb je ook gevolgd ? Ik maak oa babybroekjes en baby bloomers maar ook wikkeldoeken en andere dingen voor op de babykamer. Misschien kan ik inspiratie opdoen! 

Ben je ook gaan volgen. 
Ik hou zelf erg van jurkjes en rokjes e.d en stoere kleding.
Zal je ook nog ff met mijn andere account gaan volgen. Op mijn hobby/bedrijfsaccount staat van alles haar en make up gerelateerd 

Super lief dat je ons volgt met beide accounts. Ja we zijn nu ook bezig met jurkjes enz voor de zomer. Ik ga je terugvolgen! Liefs

Terug
Bovenaan