Babykleding

<p>Hallo! </p><p>Sinds we een goede 20 weken echo hebben gehad (nu inmiddels 22+4) en weten wat het word (een meisje?) begonnen met wat leuke babykleertjes te kopen! Maar jeetje wat is er veel leuks te krijgen en alles is bijna in de opruiming nu!! Allemaal leuke merken die ik normaal niet zo snel zou kopen zoals Z8, Noppies, Feetje, BESS. Word hier toch wel heeeeel hebberig van ? Inmiddels ook al een aardige verzameling kleertjes gekocht. Van maatje 50 tot 68! Meer dames die hier 'last' van hebben ? Wat hebben jullie allemaal al gekocht aan kleding ?? Buiten de 'leuke' kleding om ook natuurlijk al wat basis dingen gekocht die er 'moeten' komen. Zoals rompers, boxpakjes e.d. Vind het lastig welke maten en hoeveel vanalles er moet komen. Wat hebben jullie allemaal al en in welke maten??</p><p>Groetjes!</p>

Och tis zo verslavend. Koop vooral met het oog op t seizoen. En uiteindelijk draag ik maar 7 outfits ofzo, de leukste dingen, dus koop niet teveel. En overslagrompers zijn in de kleinste maat heerlijk zodat t mini hoofdje niet door zon rompertje hoeft. Maar geniet van de sale haha!

Idd, overslagrompertjes zijn heel fijn. Die heb ik in maat 50 van petit bateau gehad (4 stuks) en verder steeds van de H&M (set van 3, zijn nu ook in de aanbieding!!). Ik heb aan drie rompertjes genoeg, ik was vrij regelmatig en het lijkt bij mijn dochter mee te vallen met de 'spuitluier'. Wel groeit ze erg hard (momenteel 3 maanden, maar ze past al kleertjes voor baby's van 6 maanden).Zoals hierboven staat, uiteindelijk vind ik 5 of 6 outfits het leukst dus trek ik haar eigenlijk alleen die aan. Ik ben nogal fan van Zara (valt wel vrij klein), petit bateau (valt ook klein) en H&M (valt normaal).Veel plezier met shoppen! 

Terug
Bovenaan