Babykleding

Hi,

Als ik een tip mag geven: Kijk vooral naar wat lekker zit voor je kindje. Wij hadden bij de eerste ook wat stoere kleding, maar wat hij het meeste aanhad was toch de makkelijke kleding. Zo'n ukkie moet er de hele dag in liggen!

Gr. Tamara.

Ja vind ik ook, ik heb leuke kleertjes gehad waaronder een stoer spijkerbroekje maar het lijkt mij persoonlijk niet lekker om daar de hele dag in te liggen en slapen dus Aidee heeft hem nog maar 1 keertje aangehad, een halve dag ;-)

Lekkere zachte stofjes kunnen ook stoer zijn natuurlijk, dat wel

Moet zeggen dat wij ook allemaal leuke kleding voor beeb hebben, maar toen ik afgelopen week de ziekenhuiskoffer aant klaarzetten was en wij een pakje voor beeb in wouden pakken, kwamen wij tot de conclusie dat we niets hebben waar beeb de eerste dag lekker in ligt... We hebben wel boxpakjes, maar niet echt een mooi/lief eerste boxpakje.
Dus... dat was weer ff naar de winkel!
Nu heb ik een heel prettig zittend, zacht broekje gekocht met een simpel, zacht, roze nijntje shirtje voor erover heen.

Ik zie beeb namelijk niet in een jurkje oid zitten vlak na de geboorte :))

Stoere kleding kunnen ze nog zo lang aan. Onze ervaring bij de eerste was ook dat babykleding echt lekker moet zitten bij de kleintjes. Vooral als ze echt net geboren/ een paar weken oud zijn. Enne het is ook fijn als ze een 60 graden was overleven. Soms is poep er zo moeilijk uit te krijgen. Ik ga dus vooral voor comfort en vindt die kleertjes ook best leuk.

Ik vind de gewone makkelijk zittende kleertjes ook veel fijner, stoere kleertjes kunnen nog erg lang. Misschien een verkeerde opmerking van mij, maar denk dat het hier gaat om reclame maken, de naam van de persoon is hetzelfde als de naam van de website....:S

verschrikkelijk al die reclame makers :S

idd als je baby net geboren is trek je hem/haar lekkere boxpakjes aan, of zachte kleertjes.
niet alleen voor het schattige effect, maar ook (en das veel belangrijker) omdat dat lekker zit voor zo'n kleintje.
leuke, stoere kleertjes komen pas als ze ouder zijn.
mijn dochtertje heeft de eerste 2 maanden echt geen spijkerbroekje aan gehad.
alleen maar badstof ect.
moet ook eerlijk zeggen: zo bijzonder en leuk vind ik die kleertjes van de site niet.

groetjes, do

Terug
Bovenaan