Babykleertjes meisje

Hoi meiden,

Ik ben van het maart forum waar mijn mede-moeders vandaag al te horen kregen dat het even schrikken gisteren was toen onze "meid" ineens een echte vent bleek te zijn. Luisterend naar iedereens tips, ga ik op elke club mijn advertenties op marktplaats zetten. Kijken of ik eventueel iets kan verkopen. Dus voor wie wil: komt dat zien, komt dat zien!! Al mijn spulletjes voor mijn meisje, op de Prenatal spullen na, die kan ik nog ruilen!

Van fleece-dekentjes tot shirtjes, boxpakjes, broekjes, jurkjes, leggings, rompertjes, sokjes, mutsjes en schoentjes.

http://verkopers.marktplaats.nl/13106285

Ik zie graag jullie reacties tegemoet!

Liefs, Samantha

Oh wat bizar dat je zo laat er nog achter komt dat het een jongen is zal we even wennen zijn als je al zo aan het idee gewend ben,.. Maar ja als hè uiteindelijk maar gezond is! Met 16 wkn zeiden ze dat we een meid krijgen dus ga zeker even kijken,.. Morgen 20 wkn dus ben benieuwd of t nog steeds een meisje is,.. Daarom zelf ook nog niks roze gekocht zo zie je maar kan altijd nog veranderen hihi

zo dat was even schrikken, dan heb je je helemaal ingesteld op een meid blijkt het een jongen.
gezondheid voorop natuurlijk maar kan me voorstellen dat je best even gebaald hebt!
nu lekker shoppen voor een ventje!!!

liefs

Terug
Bovenaan