babykleertjes....?

Hallo mama's

Ik dacht laat ik het maar even hier vragen want jullie hebben al ervaring en ik moet nog een paar maandjes.
Hoelang konden jullie kindjes in maatje 56 dit verschilt natuurlijk ook per meisje of jongetje.

alvast bedankt!!

nathalie

hoi
toen mijn zoontje geboren werd bleek alles wat ik had,50-56,veel te groot.dus mn moeder naar de hema voor maatje 50.dat is een slagje kleiner dan 50-56 en de kleertjes van de hema zijn het smalst.boas is nu 8 weken en sinds 2 weken draagt hij nu de kleren die ik voor de bevalling had aangeschaft,50-56 dus.luiers idem..pampers new born;megagroot.kruidvat newborn;perfect.net een slag kleiner.ook sinds week 6 is hij daar uit gegroeid en heb ik eerst de pampers newborn opgemaakt en heb nu pampers 2.
boas was 51 cm en 2880 gram.nu met 8 weken 54 cm en 4800 gram.
succes met je bevalling en alles erna.het is heerlijk.
groetjes kari

Hoi

ook hier was alles bij de bevalling veel te groot. Ik ad maat 50 gekocht en kreeg te horen bij 37 wkn dat de baby toen al 7 pond was. Nog maar een pakje mt 56 gehaald. Je weet maar nooit. Laura is vandaag 11 weken en ze past nog steeds in mt 56. Ze was, net als Boas klein bij de geboorte, nl 46 cm en 2900 gram. Bij 8 wkn was ze 53 cm en 4055 gram, dus nog steeds niet groot. Ik had trouwens niet veel maat 50-56 en trek haar nu maar maat 62 aan, maar ik moet alle mouwtjes omslaan en de broekspijpjes ook. Geen gezicht! Maar ja, ze groeit er vanzelf in. Bij mij zijn trouwens de kleertjes mt 50-56 veel te wijd (van de Hema), terwijl de kleertjes maat 62, ook van de Hema goed zitten.

Groetjes Ilona

Hoi Nathalie,

Esther heeft 2 weekjes maatje 50 gedragen en toen maatje 56. Ze woog bij haar geboorte 3300 gram. Nu is ze bijna 11 weken.Welke maat ze nu draagt, verschilt per merk. Van sommige merken was ze een maand geleden al uit  maatje 56 gegroeid, terwijl van andere merken maatje 56 nu  nog prima zit.

Groetjes,

Eveline

ps: Veel plezier met kleertjes kopen!

Terug
Bovenaan