Babykleren voor jongens

Hallo mama's in spé,

Ik ben afgelopen april mama geworden van een gezonde zoon. Maar nu heb ik een vraag. Vinden jullie het ook zo moeilijk om voor jongens leuke babykleren te vinden? Zowieso moet je voor de kleine maten naar bijv. prenatal of een andere babyzaak want bij een henk ten hoor of iets dergelijks vind je beneden maat 62/68 niks. En ik vind de keuze voor jongens beperkt. Voor meisjes is er genoeg en ook leuke dingen maar voor jongens vind ik het moeilijk om iets leuk te vinden. Hebben jullie dit probleem ook?

Gr. Bianca

Hoi hoi..
Nee je bent niet de enigste die dat vind..
Vond het zelf echt niet leuk voor meiden rekken vol en voor jongens zo goed als niks..
ja bij merkkleding wel maar goed
waar ik wel vaker leuke/stoere dingen vond was bij de H&M en bij Villa Happ ( vond ik regelmatig iets wat ook nog betaalbaar was )
onze zoon is nu 13 maanden en nu is er volop leuke kleding te vinden dus er is nog hoop haha

Gelukkig dat ik niet de enigste ben die dat vind :) En ja, er is idd hoop want zoveel te groter de maat zoveel te meer keus lijkt het wel. Als blijft het voor jongens beperkter dan voor meisjes.

Groetjes

Hoi,

ook al eens in een tweedehands kinderkledingwinkel rondgesnuffeld? Zo af en toe neem ik er een kijkje en ik vind er altijd wel iets origineels. De kleding ziet er meestal nog als nieuw uit. Verder inderdaad de H&M en bij de Hema wil ik ook nog weleens slagen.
Succes ermee!

Groetjes,
Margrethe

Hoi meiden,

ik ben het helemaal met jullie eens hoor! Voor jongens is er echt minder keus en heel veel van hetzelfde te koop.
Vooral C&A vind ik een aanfluiting. Dat valt me wel van ze tegen, want voor de meiden hebben ze echt genoeg.

Gelukkig hebben ze bij ons in het dorp een leuke baby/kinderkledingwinkel.
Die verkoopt veel Noppies, wel duur maar blijvend mooi. Maar ik ga ook weleens naar Zeeman ofzo. Dan kan ik het mooi combineren haha.

Groetjes,
Vanessa 30,6 van de vierde

Jah het valt niet mee hoor om wat leuks te vinden. Ik wilde een winterjas kopen voor onze zoon, moet maat 62/68 hebben. Nou dat was me toch een zoektocht. Het is uiteindelijk gelukt in maat 68, nog wel erg ruim maar goed, je moet wat he!

Zouden jullie trouwens kleertjes kopen via een online winkel? Ik zit er soms best eens over na te denken om zelf babykleding te gaan inkopen en verkopen via een website en wie weet later een winkeltje?

Gr. Bianca

Terug
Bovenaan