Babymaffia

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Isabelle heeft sinds kort een nieuwe hobby: knuffels treiteren!
Dit doet ze door ze vanaf haar buik te laten bengelen aan de rand van de commode:

en ze daarna met een heel voldane grijns op haar gezicht op de grond te laten vallen:

Doen meer kindjes dit?
En, zo ja:  foto's!!!!

Liefs Monica

Hahahaha ik heb geen foto's ervan, maar Myrthe doet dit graag! Sowieso gooit ze graag alles van de commode, maar als ze in bed ligt en niet wil slapen of net wakker is, dan brabbelt ze tegen haar knuffels en dan worden die samen met speen door de kamer geslingert. En een lol dat ze dan heeft haha.
Grappige meiden!

Liefs Reneke

hahaha super!

nathalia doet het niet als ze op de commode ligt.

wel als ze in bed ligt. haar knuffel wordt er uit gesmeten, haar deken (duurt meestal een kwartier voordat die er eindelijk uit is :p) en haar slaapzakje, wat altijd overdags aan haar voeteneinde ligt.

als alles er uit is, gaat ze zitten met haar duim in haar mond en op den duur valt ze dan in slaap.

moet er altijd wel om lachen.

liefs, do

Leuk zeg hihihihi deugniet het straalt er gewoon vanaf.
Shanice gooit alles uit de box. Dat is gewoon dat ze wil dat wij het weer terug komen brengen. Hoezo aandacht vragen en soms gooit ze het ook uit de bed hihihi
Slim zijn ze hoor ze weten het allemaal leuk te brengen hihihih
groetjes lisette

Hoi,

Hier wordt ook alles van de commode gegooid, haar bedknuffel en de kleertjes die erop liggen.
Ook de box wordt leeggegooid.
Maar foto's heb ik nog niet gemaakt..
O ja, wel van een kast die ze leeggetrokken heeft, over babymaffia gesproken..

Liefs
Karlien

Hoi,

Haahhahaha wat een boefjes allemaal of niet dan???
Yordi doet het ook. In de box, de commode, de boekenplank beneden in de woonkamer, alles moet er aan geloven hier hahahahha. Ik heb er ook helaas geen foto's van.
Moet er vaak wel hard om lachen.

Liefs marielle

quote: truus81 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-02-2009 20:13:37'));

Hoi,

Hier wordt ook alles van de commode gegooid, haar bedknuffel en de kleertjes die erop liggen.
Ook de box wordt leeggegooid.
Maar foto's heb ik nog niet gemaakt..
O ja, wel van een kast die ze leeggetrokken heeft, over babymaffia gesproken..

Liefs
Karlien

Hallo Karlien,

Het lijkt wel of je meidje hier ietwat schuldig kijkt. Klopt dat?

Liefs Frida

Terug
Bovenaan