Babymassage

lijkt me ook leuk... ik wilde graag gaan baby-zwemmen, maar m'n meisje vind het badje al niet zo leuk, (al gaat het nu wel steeds beter) dus ik vrees voor het grote zwembad haha,
Misschien is baby massage wel een leuk alternatief!!! Ik gaat ffies kijken of dat bij mij in de buurt ook is!

ik vond het een leuk idee... voor de vader om te doen... met onze klein man.... maar hij wil het samen doen... we moeten nog even kijken of we het gaan doen!

zwemmen ga ik denk ik ook wel doen... maar pas wat later!!!

Zwemmen kan hier vanaf 4 maanden en dat ga ik zeker doen! Ik ben dol op zwemmen en Merijn vind het bad en de douche heerlijk, volgens mij houd hij ook wel van water!
Baby masage is misschien ook wel wat ja.. eens kijken of dat hier in de buurt ook is. Misschien idd ook leuk voor mn man. We hebben wel die baby masage olie met lavendel van zwitsal gekregen, dus dan komt dat ook nog van pas ;)

Ik heb massage met m'n oudste gedaan, die bleef alleen niet stil liggen, was niet echt een succes dus. Weet nog niet of ik het nu weer ga doen.
Zwemmen ga ik zeker doen! Hier in het zwembad is het echt superleuk! Robyn vind het echt geweldig! Ze heeft ook al 2 diploma's gehaald, en ze is pas 14 maanden. Haha, stoer hè?
Dus als Jente 4 maand is ga ik met haar ook zeker naar zwemles. Hoop alleen dat ik iemand mee krijg, kan natuurlijk niet alleen met een baby en een dreumes gaan zwemmen! Maar het is dus zeker een aanrader!

Terug
Bovenaan