babymassage,,

hoihoi dames,,

nou hoor ik van vrienden en familie steeds meer verhalen over babymassage,, daar begin ik nu ook wel benieuwd naar te worden want iedereen zegt dat het heel erg goed is voor het baby mama contact,,

nou ben ik verder wel geintreseerd of sommigen van jullie aan babymassage doen,, en hoe dat dan in z'n werk gaat,,?? en of jullie dan ook echt het verschil merken aan jullie kleintjess dat ze er rustig van worden..

veel lieffss,, samantha en danisha

Wauw gratis bij jou?! Wat goed. Ik begin volgende week maar moet mooi 95 euro betalen voor 5 keer.
Maar het lijkt me wel heel erg leuk. Ik doe het met hetzelfde clubje waar ik ook zwangerschapscursus mee gedaan heb.
Het helpt bij krampjes, onrustige baby's, is goed voor de motoriek en band tussen mama en baby.
gr Eva

Wij krijgen één avond babymassage bij de cursus voor na de bevalling. Dan neemt iedere haar kindje mee dus dat lijkt me wel heel leuk.
Als het dan goed bevalt dan ga ik het misschien wel doen.

Liefs Kim

heej ik ben er ook mee bezig geweest met baby masage info te verzamelen ... heb ik op internet gezocht hoe ik het het beste kon doen, ik doe het soms ook bij me kleintje meestal 1 x per week ,,,lekker op me slaap kamer met een rustig muziekje op ,,, meestal geef ik haar eerst de fles en een half uurtje daarna begin ik er mee en dan een paar min met lekker wat oli ,,dan merk ik gewoon dat ze er heel ontspannen van word ,,,nou is marina altijd heel rustig en een tevrede baby maar met een masage is ze helemaal te vreden

groetjes

ik woon in groningen. een andere moeder van de pufclub gaat bij een particulier, ook 85 euro!

het centrum voor jeugd en gezin, zit ook het consultatiebureau in, misschien hebben ze daar info voor jou in de buurt

nou vandaag naar de babymassage geweest. totaal 4 kinderen, 3 van 3 maand en 2 van 6 maand en Midas dus 7 weken.
Midas moest huilen!! en daarna poepen, dus denk dat het de krampjes waren.
Ik vond het leuk (ja niet het huilen natuurlijk), maar is wel leuk om ze met je kind bezig te zijn.

ik hoop dat je een geschikte aanbieder vindt.

Terug
Bovenaan