Babymassage

Hoi meiden,

Over 2 weken ga ik beginnen met babymassage. Jake was zo onrustig, nu gaat het gelukkig weer een beetje. Ik merk dat hij het heerlijk vind als hij ingesmeerd wordt en natuurlijk als hij in bad gaat :) nu hij ook zoveel op bed ligt mis ik het wel dat ik hem minder bij me heb. Komt vanzelf wel weer (over een jaar schrijf ik waarschijnlijk: wanneer gaat ie weer eens slapen overdag) maar vind het fijn om lekker samen te ontspannen. Ben erg benieuwd!

Zijn er nog meer meiden die dat doen of gaan doen?

Groetjes!

Hoi meis,

ik ga woensdag voor de 2de keer met Emi.
Ze vind het heerlijk en ik trouwens ook. Even helemaal met elkaar bezig zijn. Het is echt geweldig meis. Je ziet je kleine helemaal ontspannen en daar doe je het voor.

Heel veel plezier.

Liefs Peet

ik wil je heel veel plezier wensen. Wij hebben het in de kraamweek geprobeerd maar Aniek vond het helemaal niets. Kwam waarschijnlijk ook omdat er geen rustige overgang was. Ze werd uitgekleed en had het koud en schreeuwde de hele boel bij elkaar en toen gingen we masseren. De kraamverzorgster zat er ook naast met een pop en een blaadje waar ze het van voorlas. Toen plaste ze de boel nat en zijn we maar gestopt. Ik heb het boekje nog wel, misschien probeer ik het nog wel eens maar als ze op haar vader lijkt heeft dat weinig zin. haha

Leuk babymassage! Ik wil dat ook gaan doen. Heb het tijdens de kraamtijd ook gedaan met de kraamverzorgster (@ immke zat je bij naviva? Bij mij ging het wat subtieler allemaal...) en het is echt super leuk om te doen. Ravi werd er ook helemaal rustig van vooral als je zijn beentjes en voetjes masseert. Vind hij nu nog steeds lekker!
Ben benieuwd wat je er van vind!
Liefs

Terug
Bovenaan