Babymelk 6 maanden

<p>Hallo, ik gebruik nu nog nutrilon volledige zuigelingenv. 1 maar wil graag dalijk over een maandje wanneer ze 6 maanden is overstappen naar kruidvat merk babyvoeding.2 </p><p>Is er een verschil in?</p><p>Kan dat zomaar?</p><p>Of is er een ander merk wat je me aanraadt.</p><p>Dankje groetjes</p>

Ik ben over gestapt naar jumbo eigen merk toen. Ze nam het prima. En ik houd het bij 2 nu ze 10 maanden is, heb de pakken vergeleken op etiket en zat gewoon geen verschil in.

Gewoon proberen. Meestal gaat dat prima hoor, de meeste kindjes merken echt geen verschil.
Kruidvat is prima voeding! Ik werk op een kinderdagverblijf en veel kindjes drinken Kruidvat. Hero is ook goed, ook een A-merken maar wel veel goedkoper dan Nutrilon.
Voor mn eigen kindjes gebruikte ik altijd Hero. Omdat het overal te koop is, zowel hij de drogist als bij de supermarkt.
Persoonlijk vind ik Nutrilon onnodig en bizar duur,vergeleken bij andere merken. En alle babyvoeding moet aan zulke hoge eisen voldoen, dat ze écht allemaal prima zijn. Nutrilon klinkt als de beste, maar Kruidvat of een ander merk is net zo goed en daar worden ze ook prima groot op!

Gewoon proberen. Meestal gaat dat prima hoor, de meeste kindjes merken echt geen verschil.
Kruidvat is prima voeding! Ik werk op een kinderdagverblijf en veel kindjes drinken Kruidvat. Hero is ook goed, ook een A-merken maar wel veel goedkoper dan Nutrilon.
Voor mn eigen kindjes gebruikte ik altijd Hero. Omdat het overal te koop is, zowel hij de drogist als bij de supermarkt.
Persoonlijk vind ik Nutrilon onnodig en bizar duur,vergeleken bij andere merken. En alle babyvoeding moet aan zulke hoge eisen voldoen, dat ze écht allemaal prima zijn. Nutrilon klinkt als de beste, maar Kruidvat of een ander merk is net zo goed en daar worden ze ook prima groot op!

En je kan idd prima nummer 1 of 2 blijven gebruiken tot 12 maanden of zelfs langer. Nummer 3/4/5 is allemaal marketing en onzin. Ik gaf mn oudste dochter tot ze volledig van de fles af was (met 16 maanden) gewoon nummer 2. Mm jongste dochter is nu 13 maanden en krijgt ook nog 2x per dag een fles van 150cc met Hero 2. 

Terug
Bovenaan