babymodellen gezocht :)

Hoi hoi,

Ik doe de opleiding fotografie vormgeving en ben al een tijdje bezig met portretten maken bij mij in de studio. Nu wil ik me meer verdiepen in baby's fotograferen met en zonder ouder(s). Zou je het leuk vinden om eens model te staan met je kindje, mail me dan eens!
Het gaat nog op tfp (time for print) basis dus het kost je niks. Je krijgt een paar prints van me gratis. Make-up en kleding moet je wel zelf verzorgen .

Kijk eens op mijn website;

Sandra van Antwerpen Fotografie





Voor vragen kun je me altijd mailen.

Hoop op veel reacties.

Groetjes, Sandra van Antwerpen
 
Dag Sandra,

Leuk, die fotografie!

Ben zelf ook een fotogek
wil best model staan met mijn zoontje of hij alleen,maar ik denk dat ik te ver weg woon van Rotterdam
Woon bij weert de grens over, dus dat is al gauw een 2 uurtjes met de auto ongeveer.
Laat je wat weten wat je precies verwacht,
Romy
 
Hai Sandra !

Lijkt mij ook wel leuk, samen met mijn zoontje een "dagje model spelen", maar ik heb hetzelfde probleem als Romy. Ook ik woon veel dichter bij Weert dan bij Rotterdam !. Maar laat idd even weten wat precies de bedoeling is, misschien kunnen Romy en ik samen met de kids iets regelen ? Zou leuk zijn.

Deesje
 

Hoi Sandra,

Ik woon in Vlaardingen. Dat is te doen. Is ongeveer 3 kwartier rijden.
Ik zou graag met m'n zoontje foto's komen maken.

Groetjes Mar
 
Bedankt voor alle reacties.

Leuk dat jullie ook model zouden willen staan alleen wel jammer dat jullie dan zo ver weg wonen. Er hebben veel mensen gereageerd, dus hoop dat die ook allemaal echt een afspraak willen maken en dan zet ik de foto's op mijn website. Dan kunnen jullie altijd nog een afspraak met me maken als jullie interesse hebben.

Hoop op nog meer reacties.

Groetjes, Sandra van Antwerpen
 
hallo Sandra,



leuke site heb je ook en prachtige foto's. ik woon in kerkdriel en zou
graag willen poseren met mike (21-3-2005) of mike alleen natuurlijk. ik
kijk elke dag wel even op deze site dus dan zie ik het wel of je ons
nodig hebt!





veel liefs mirelle en mike

 
Terug
Bovenaan