Babymoov Nutribaby

Hey hoi. Wij mogen over een paar weken beginnen met oefenhapjes, en zijn van plan deze zelf te maken dmv een babycooker. We zijn nu van plan de babymoov nutribaby aan te schaffen, maar vroegen ons af of er mensen ervaringen mee hebben? Hoe beviel hij?
We keken ook naar de philips avent 4 in 1, maar k las dat t hierbij lastig is de hoeveelheid kookvocht te regelen die mee de blender in gaat.

Hoef trouwens niet de reacties van gewoon staafmixer etc ;) wij koken zelf amper uitgebreid omdat we maar 1 dag samen eten, mn vriend al helemaal niet, dus voor ons is dit makkelijker in de zin van even snijden, aanzetten en wat anders doen tot ie klaar is.

Alvast bedankt!
 
Ik gebruik de deze nu al ruim een half jaar en ben er heel blij mee. Ik gebruik hem 2x per dag. Stoom er vaak zijn fruit is zoals een appeltje of een peertje (als deze nog hard is). Zijn avondeten stoom ik ook altijd, super snel klaar en per portie vers te bereiden. Het kookvocht wordt apart opgevangen, van de appel meng ik dat met water en dat drinkt hij weer op!
 
Terug
Bovenaan