B BabyJuli apr 14, 2019 #1 <p>Onze zoon heet Quinn.</p><p>Op mijn lijstje:</p><p>Otis, Rhys, Morris, Mika, Miro, Dex, Noan en Rhet.</p><p>Wat vinden jullie leuk?</p><p>Eventueel andere leuke suggesties?</p>
<p>Onze zoon heet Quinn.</p><p>Op mijn lijstje:</p><p>Otis, Rhys, Morris, Mika, Miro, Dex, Noan en Rhet.</p><p>Wat vinden jullie leuk?</p><p>Eventueel andere leuke suggesties?</p>
G Gebruiker10083913 apr 15, 2019 #6 Morris vind ik erg leuk! Andere suggesties: * Moos * Noam * Sev * Nika * Muck * Luka * Noya
S Stiekemmeelezen apr 16, 2019 #7 Rhys is mijn favo naam! Kunnen 'm zelf niet gebruiken omdat de achternaam van mn vriend begint met een S en dat vind ik raar klinken. Helaas. Otis vind ik ook echt een leuke naam, maar merk hier dat het echt een mode naam is. Misschien ben je waar jij woont de curve voor en valt het mee Succes!
Rhys is mijn favo naam! Kunnen 'm zelf niet gebruiken omdat de achternaam van mn vriend begint met een S en dat vind ik raar klinken. Helaas. Otis vind ik ook echt een leuke naam, maar merk hier dat het echt een mode naam is. Misschien ben je waar jij woont de curve voor en valt het mee Succes!