Babynaam

Nu we in maart zitten vroeg ik me toch af of iedereen uit de babynaam is of zijn er toch twijfels?

Wij zijn er uit en als we het over de kleine hebben tegen elkaar gebruiken we ook de naam tegen andere moet ik echt opletten dat ik naam niet perongeluk zeg haha

nou over roepnamen zijn we allebei uit, maar voor een jongetje weten we de doopnaam nog niet... of beter gezegd... weet ik het wel maar manlief is er nog niet over uit haha,

Liefs Marina

wij zijn al vanaf 21 weken uit de naam.
mijn vriend was aan het werk en moest naar de wc (ja wat een plek)
en daarna belde hij me "ik weet een naam!!" nou daar waren we allebei meteen weg van.

Wij weten de naam al een hele poos.... meisjesnnaam al vanaf het begin en voor de jongensnaam heeft het wat langer geduurd... zijn halverwege van naam veranderd hahaha....

Wij zijn er ook uit. Het duurde wel ff hoor. Uiteindelijk zijn we er samen tegen aan gelopen. Onze moeders waren daarbij en die hadden ook allebei zoiets van oo dat is een leuke naam haha. Wij hebben natuurlijk mooi niks gezegd op dat moment. En later tegen elkaar uitgesproken dat is de naam haha. Dus ze zullen wel helemaal verrast zijn straks. dit is overigens een jongens naam( krijgen ook een jongen)

Voor een meisje hadden we veel sneller een naam maar die hebben we niet nodig!!

Gr tamjo

Wij zijn er sinds de 4e week van de zwangerschap al uit en deze keer hebben we het makkelijk gehouden...Een unisex naam alleen de schrijfwijze is anders ;). Wat vernoemen betreft ook dat is besproken, dus wat de naam betreft mag de kleine komen :).

Bij de eerste ging het een stuk minder vlot. De meidennaam hadden we al maar we konden, maar geen leuke jongensnaam bedenken...Maar dat is gelukkig vlak voor de bevalling toen goed gekomen, want toen bleek het een jongen te zijn ;).

Terug
Bovenaan