babynamen!

A

Anoniem

Guest
hallo as moeders

ik ben dan (nog niet) zwanger, maar ik ben wel al ontzettend met namen bezig!
over de jongensnaam zijn we al uit: Wiebe.
meisjesnamen die ik leuk vind zijn:
Djenna, Evy, Indy, Esmee, Lobke, Eline, Elleke...
Welke vinden jullie het leukst? Tot nu toe vind ik Evy het leukst, nadeel is dat we veel namen in de buurt hebben die erop rijmen dus liever een andere naam. Mijn vriend vind Djenna heel leuk, die heb ik bedacht. Of is de schrijfwijze Jenna leuker?
Welke naam vinden jullie het leukste? kvind het erg moeilijk! Bij de eerste waren we er ook pas met 38 weken uit! dus wil nu op tijd nadenken hihi!
Welke namen staan er op jullie lijstjes trouwens?

wiebe en lobke past wel goed bij elkaar als j dan nu bijv. een meisje zou krijgen en daarna een jochie

ik vind Indy geweldig, die hebben wij zelf ook op 2 staan. jongensnamen komen we maar niet uit. we hebben al wel Quentin maar welke 2e naam past daar nu bij? mijn kerel wil geen hollandse of scandinavische namen

Wij hadden voor ons aankomend meisje 2 namen senna & evi papa vond senna toch t mooiste maar ik ben ook helemaal wel van evi/evy

ik vind djenna heel erg mooi.
vriendin van mij haar kindje heet met haar 2e naam zo. ik vind het mooi, maar goed, ieder zn eigen mening natuurlijk.persoonlijk zou ik t zo schrijven zoals ji jt ook schrijft. niet jenna, want dan krijg je weer t euvel dat ze het verkeerd uit gaan spreken, als ze het lezen.

succes ermee!

liefs, do

pfffff nou ik vind het ook erg moeilijk hoor. Wij hebben dan wel al een naam voor een meisje maar bij ons zijn we er echt nog niet uit voor een jongen. Van jou namen vind ik Evy het mooist daarna Indy.

Groetjes Ties

Terug
Bovenaan