Babynamen?!

Hallo allemaal!

ik ben hier nieuw.
Ik ben 16 november uitgerekend, van ons derde kindje.

Hebben jullie al babynamen? of wachten jullie tot de 16 weken echo??
Wij vinden het erg moeilijk namen te vinden die bij onze jongens passen. hebben jullie ideetjes??

Dyon-Jent-???

ben benieuwd naar jullie ideetjess groetjes!!
 
16 weken echo?? Dat is nieuw! Hier krijg ik pas weer een echo met de 20 wk! Wij hebben twee meisjes namen en voor de jongens naam moeten we hard gaan denken! Wij willen wel weten wat het word dus zodra dat bekend is moeten we er echt serieus over nadenken! Vorige x kwamen we onze jongens naam ook in 1 x tegen en dat was hem helemaal! En nu hebben we een extra meisjes naam erbij! Nou afwachten tot het juni is dan hebben we de 20 wk echo!! En dan wil ik alsnog een naam voor beide hebben want je weet maar nooit!!
 
Wij doen met 16 weken ook een extra echo puur voor geslachtsbepaling en extra foto s! maar bij ons is dat niet standaard ook idd met 20 wkn.

Dit is ons tweede kindje eerste was een jongetje wij hadden toen ook 2 namen zowel voor jongen als meisje.
Dus meisjes naam zijn we bijna 99% uit en jongensnaam.......geen idee nog.... tijd zat!

Welkom trouwens en gefeliciteerd!

liefs lis
 
Hey gefeliciteerd!!

Wij hebben nog geen idee qua namen. Eerst maar even de eerste echo afwachten om te zien of het wel goed is ;) verder idd nog tijd genoeg. We hadden bij onze dochter de knoop ook pas na 30 weken doorgehakt ;)
 
Jongens namen heb ik al in overvloed, nu alleen nog mijn vriend ervan overtuigen dat mocht het een jongetje zijn deze als tweede naam de naam van mijn overleden beste vriend krijgt.
Meisjes naam heb ik eigenlijk maar 1 van, tot nu toe dan hè haha
 
Hoi gefeliciteerd!

Wij hebben wel een jongensnaam. Maar meisjes nog niet echt.. wel een in ons hoofd maar nog niet zeker over.. maar we hebben nog tijd genoeg..

Liefs
 
Hoi,

Welkom bij de november mama's en gefeliciteerd.
Ik ben nu 9+3 en hebben dus nog tijd zat.
Voor een meisje hebben we wel al een naam, voor een jongen vinden we het iets moeilijker.
Ach, we zien wel, komt uiteindelijk wel goed.

Liefs Mariska
 
Terug
Bovenaan