BabyNes

<p>Hi (aanstaande) moeders, </p><p>Ik ben in verwachting van een tweeling en ben me aan het voorbereiden op de (fles-)voeding (ik wil eerst borstvoeding geven, hopelijk lukt dit, ook met twee ukjes..) en kom net de BabyNes tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? </p><p>Dank alvast en liefs,</p><p>Nicole</p>
 
Geen ervaring mee, maar leek mij persoonlijk niet handig. Wat als (1 van) je kindjes niet tegen de voeding kan? Dan zit je dus wel met het apparaat opgescheept... 
Wij hebben het onszelf zo makkelijk mogelijk gemaakt: 4 flesjes gekocht zodat we niet continu staan schoon te maken. Een extra magnetron geleend om snachts op de slaapkamer de flesjes te kunnen maken, scheelt een loopje naar beneden. En de poeder alvast doseren in een melkpoedertoren. Ik plakte op elk bakje een stukje washitape waar ik op schreef hoeveel ml water nodig was. Hoef je er niet meer bij na te denken. 
 
Dank voor je reactie! Inderdaad een goed punt dat je wel gebonden bent aan de voeding in de capsules. Magnetron op de slaapkamer is ook een goede tip :)
Zijn er andere ouders die wel ervaringen hebben met het gebruik van de Babynes?
 
Terug
Bovenaan