Babynestje ervaringen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben op dit moment zwanger en ben bezig om alles in te slaan. Nu zie ik overal leuke babynestjes, maar ik twijfel of ik er een aanschaf. Wanneer gebruik je zo’n nestje? Zijn er mama’s met ervaringen? Hebben jullie het babynestje veel gebruikt of gebruikten jullie gewoon het wiegje/ledikantje thuis en de reiswieg op bezoek?</p><p> </p><p>Groetjes Emily</p>

Hoi, inmiddels is mijn baby 6 mnd er te groot voor, maar wij hebben het nestje veel gebruikt in de eerste 3 maanden.
bijvoorbeeld:
- tussen ons in op de bank 
- in de box, de baby ging dan makkelijker slapen omdat het toch een meer geborgen gevoel gaf
- tussen ons in , in bed. Onze baby werd vaak wakker midden in de nacht, niet meer in slaap te krijgen. Tussen ons in , in bed dus wel. En door die opstaande randen vond ik het veiliger voor de baby. Maar ik benadruk hierbij dat je baby bij je in bed nemen altijd risicovol is, zie tips op veiligslapen.nl
veel geluk met je zwangerschap!

Hoi Emily,
Ik heb er een aangeschaft, en vooral de eerste weken veel gebruikt. Mijn kindje sliep toen nog beneden in een hangwieg, en het babynestje maakte de wieg wat kleiner en gaf de baby denk ik een wat veiliger gevoel. Verder nooit meegenomen op visite, altijd de baby in de maxi cosi of kinderwagen laten slapen.
Groetjes Daphne

Babynestje was voor ons een fijne 'must have'. Gebruikten hem ook in de box de eerste weken of zoals hierboven genoemd op de bank tussen ons in. Daarnaast ook buiten gelegd in de tuin en het babynestje gaat nu nog standaard met ons mee als we op visite gaan, zodat ons zoontje (bijna 4 mnd) er nog fijn in kan liggen of zijn slaapje er in kan doen. Het is in onze ervaring wel een item voor de eerste paar weken/maanden, daarna gebruikten wij hem niet zo veel meer.

Hoihoi,
mijn kindje is nu 11 weken en ik gebruik hem echt vaak. Meenemen op visite of ergens anders heen vind ik te onhandig, wagenbak vind ik prettiger dan. Maar voor thuis op de bank of in de box, echt top! Ik zou hem aanraden :)

Zeker doen ! Wij gebruiken hem dagelijks de hele dag door. Mijn baby van 3 maanden slaapt daarin. We nemen hem overal mee na toe, hij weet als hij daarin ligt dat hij moet slapen. 
Wij hebben het merk sleepyhead erg fijn !! 

Terug
Bovenaan