Babynestje ligt hard?

Hallo meiden

Ik heb een duowagen gekocht omdat als de baby straks geboren is onze kleine meid 2 jaar en 2 maanden is en nog niet hele grote stukken kan lopen
Ik heb bij deze duowagen een babynestje alleen de wagen is 2de hands en de vorige eigenaar had het er over dat ik beter een matrasje ofzo in het babynestje kon leggen omdat de baby anders zo hard ligt
Wie heeft dit nog meer en waar haal ik zo'n matrasje vandaan?

Groeten mij

Hoi ,

Ik heb ook een duowagen met een babynestje, er zit inderdaad wel een kussentje in, maar heel dik/zacht is het niet, ik weet niet of dat nu zo'n probleem is, want als je een gewone kinderwagenbak neemt, daar zit standaard ook een matrasje van 2 cm ofzo in, das ook niet echt zacht ofzo.
Ik geloof in elk geval niet dat Wieteke er ooit last van heeft gehad, die lag altijd heerlijk in het babynestje te slapen.

Er is trouwens ook niet veel ruimte in dat babynestje om er nog een dikker matrasje in te leggen. Je kunt het misschien ook oplossen door er een extra dekentje onder het dunne matrasje te leggen? Scheelt je weer een matras laten maken. Voor hetzelfde geld kun je misschien ook wel een lekkere dikke wrapper kopen van Lodger ofzo, die kun je nog maanden gebruiken, ook als je kleine in de winter zit in de wagen!

groetjes Klarie

Terug
Bovenaan