• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Babynestje

<p>Hallo hallo,</p><p>wij zijn op zoek naar een babynestje maar er zijn er zoveel!! Wij hebben een split topper en die randen zijn vrij hard. Als de kleine straks weleens bij ons komt liggen moet ik een babynestje of iets anders hebben wat ik tussen ons in kan leggen zodat de kleine er niet tussen komt of op harde randen ligt. </p><p>Iemand tips voor een goed babynestje of andere ideeen ?? </p><p>Er zit zo een prijsverschil in... maar wil ook dat hij veilig slaapt... </p><p> </p><p> </p>
 
Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje en heb het babynestje van Done by Deer. Is best duur, maar wel een heel fijn nestje. Zacht en best groot. Ik kon hem voor mijn eerste kindje kopen met een cadeaubon dus had m zo goed als gratis, weet niet of ik hem anders gekocht had.. maar ik ben er achteraf heel blij mee! 
Mijn dochter sliep de eerste 2 weken zo moeilijk, ik heb haar toen s nachts maar tussenin gelegd in het babynestje. Zo lag ze veilig en wel lekker dichtbij, anders kon ik elk kwartier mn bed uit s nachts. Voor ons was dit echt dé oplossing de eerste weken. Ook heeft ze er in de box en op de bank veel in geslapen. Zo'n nestje gebruik je maar kort, zo'n 3-4 maanden.. maar toch erg fijn voor in het begin!
 
Ja de nestjes van Done by Deer hebben een keurmerk. Je ziet ook heel veel nestjes die mensen zelf maken, deze zijn toch minder veilig. Een nestje mag je sowieso niet meer gebruiken als je kindje gaat rollen, maar dat doen ze de eerste 4 maanden nog niet
 
Baby nestje zijn niet om baby's in te slapen te leggen als jezelf ook slaapt! Er is gevaar dat je kind stikt omdat het te dicht bij de rand kan komen te liggen.  Sommige ook pasgeborene kunnen zich naar de zijkant bewegen door voorkeurshouding.
Kies dan liever voor een voedingskussens en daarover heen een aankleedkussen hoes eromheen zodat de kleine daar op kan liggen ook met een eigen deken enzo heeft die ook geen last van de splittopper.
 
Terug
Bovenaan