Babynestje

<p>Ik ben erg in twijfel of we straks een babynestje moeten aanschaffen voor ons meisje.</p><p>Wat is jullie ervaring met een babynestje? Gebruik je hem veel ?</p>

Hoi!
De meningen zullen hier erg over verdeeld zijn. Maar ik heb er wel 1, gebruikt vanaf zijn geboorte tot de dag van vandaag. Onze kleine is nu bijna 5 maanden en hij past nog net.  Voor elk slaapje lekker dicht bij me. Snachts gewoon in zijn wiegje maar overdag dicht in de buurt. Het gaf een geborgen gevoel. Nu alleen nog met een middag dutje. 
Ik vond het één van mijn beste aankopen! 

Jaaa heel veel aan gehad!! Wij zeiden al tegen elkaar dat we echt niet zonder konden. Heerlijk geborgen lag hij erin bij ons op de bank of s ochtends vroeg met knuffelen in bed en ook in de kraamtijd lag hij naast mij in het nestje. S nachts lag hij overigens altijd in zijn ledikant op zijn eigen kamer.

Wij hebben er een en echt heel veel gebruikt. In t begin sliep ie erin in de box of op de bank. Maar hij sliep er niet in als wij ook sliepen. Snachts lag ie gewoon in zn ledikantje. Na 5 maanden was ie te groot en moesten we m opruimen. Heb er echt veel plezier van gehad en zou t zo weer gebruiken bij een 2e

Ja ik heb me echt veel gebruikt. Eerste maanden kon de kleine er heerlijk in de box of op de bank in slapen. Kleine lekker in de buurt en kun je ondertussen nog wat rommelen.  Baalde er echt van dat ie er op een end niet meer in paste. 

Onze dochter is nu 7,5 maand en ik gebruik hem nog dagelijks. Tot 6 maanden sliep ze er overdag in beneden in de box (wel altijd erbij blijven als ze hierin slapen!). 
Nu ligt ze er vaak in te relaxen of te spelen naast mij op de bank als ze een beetje lui is maar nog niet moe genoeg om naar bed te gaan. Soms valt ze dan nog wel in slaap. Haar beentjes vallen inmiddels wat over de rand maar ze ligt er nog steeds heerlijk in haha!

Terug
Bovenaan