Babynieuws! :)

Ja ja, het was idd zover, vandaar de stilte ;-)

Donderdagochtend gestript en na een aantal uren gingen de krampen over in weeën, rond 20.00 uur om de 2 min, nog niets bijzonders, 22.00 uur vk gebeld, 22.45 uur heeft ze de vliezen gebroken, ging lekker vlot toen, 00.51 uur is onze dochter geboren! Heerlijke bevalling gehad! Alleen gelijk naweeën die nog niet over zijn, serieus meer pijn dan heel die bevalling.. Maar goed, nog even en ik ben daar ook weer vanaf ;-) Het is zooooo genieten, 'grote' broer is ook zó blij met z'n zusje, geweldig om te zien!

Hoe is het met jullie mama's die nog moeten bevallen? Ben benieuwd!!

Gefeliciteerd El! Wat fijn dat je nu ook mag gaan genieten van je dochtertje! Hoe heet ze?
Wel balen van je naweeen, hopelijk zijn die snel over!
Liefs

Joehoe!!!! Gefeliciteerd!
Precies een week later dan ik. En ook zelfde tijdstip. Gelukkig voor jou wel een vlotte makkelijke bevalling.

Wat heerlijk!!!

Nu gaan genieten. Hoe heet ze?

Super zeg, is het strippen toch nog ergens goed voor geweekt lijkt wel. Gefeliciteerd! Hoe zwaar en lang is ze? Je hebt een redelijk vlotte bevalling gehad, fijn dat het zo goed ging.

Balen van die naweeën, ik had er bij de eerste geen last van gehad maar nu bij de tweede ook. Zou dat ook erger zijn als de bevalling snel gaat? Nou ja het gaat over in ieder geval :)

Terug
Bovenaan