Babyook

Ik heb m dus vandaag binnen gekregen, van m'n moeder gehad, omdat ze dolenthousiast was dat ik zelf de hapjes wilde maken, maar ik wist dus niet of ze wel makkelijk te gebruiken waren, in de reclames lees je dat wel, maar ik had nog nergens kunnen vinden wat echte mensen ervan vinden. Maar goed, nu heb ik m, dus nu kan ik het zelf uit gaan vogelen ( nu moet ik wel, haha, niks geen potjes voor m'n kleine meid)
Heb je toevallig ook lekkere recepten, dan kan ik dat ook gelijk uitproberen. Ik heb nu net een fruithapje voor mezelf gemaakt, ook leuk eet ik ook een keer fruit, en dan ga ik straks maar ns wat sperciebonen erin gooien, kijken of dat  dat wat is.
Groetjes Net

Hoi,

Ik gebruik de Babycook nu al bijna twee maandjes, maar ben zelf ook nog wat aan het uitproberen. Wat betreft fruit: appel met peer (2 peren + 1 appel en dan heb je een aantal porties) is erg lekker. Door het stomen wordt het lekker zacht. Mijn dochter smult ervan en ik ook als er wat over blijft...
Banaan stomen was geen succes, werd een raar drapje. Meloen ook niet. Mango wel, was ook lekker.
Van de groente hebben we al geprobeerd: wortel, sperziebonen, bloemkool, courgette en ik heb nu vooruit gemaakt: bloemkool + wortel + aardappel, bloemkool + broccoli   + aardappel, courgette+ broccoli + rijst, courgette + aubergine + rijst. En nog bruine bonen (die je moet verweken) + appel.
Ik zoek ook overal naar recepten. Handig is het babycook receptenboek, Opperdepop boek van de AH, www.keukenkikker.nl,  www.familie-nagel.nl/fokfotoos/babyvoeding.html.
Laat me weten of je nog wat leuks bent tegengekomen.

groetjes,
Sabine

Hoi hoi,

Nou kan ik wel even vooruit Sabine, haha, die 2 sites stonden genoeg recepten op om tot d'r 15e in de babycook eten te maken. Ik ga er zeker een stel van uitproberen en dan denk ik dat er vanzelf nog wel wat bijkomt van mezelf. Jullie ook succes met kokkerellen en bedankt voor de tips!
Groetjes Net

Ik heb m ook en vind het een superding.
Hier gaan er tot nu toe wortels, boontjes, bloemkool, appel, peer, banaan in.
Isabel vindt het heerlijk en ik vind het leuk om zelf de hapjes te maken.
Geeft echt een heel gezond gevoel, verse hapjes
Groetjes Sharon

Terug
Bovenaan