Babypark of Van Asten Babysuperstore?

<p>Hoi, </p><p>Ik ben op dit moment zwanger van ons tweede kindje. We zijn door de eerste al aardig voorzien in alle babyspullen. Maar toch vind ik het wel leuk om binnenkort naar een grote babywinkel te gaan. We zijn destijds naar Babypark in Kesteren gegaan, dus die winkel ken ik al. Maar nu vraag ik me af hoe bijv. de babywinkel Van Asten (Tilburg) is? Is er iemand die in beide winkels is geweest? En welke winkel vond je leuker/completer/fijner? Of weet je nog een hele andere leuke, grote babywinkel? </p><p>Omdat Tilburg wel een eindje rijden is, vraag ik me af of het net zo leuk is om daar naar toe te gaan als naar Babypark.</p><p>Kan iemand bij adviseren? Ik hoef dus geen meubels meer, gaat mij vooral om leuke accessoires en 'babyfrutsels'.</p><p> </p><p>Alvast bedankt! </p>

Ik ben in beide winkels geweest.
Allebei echt MEGA groot, maar mijn voorkeur gaat uit naar Van Asten. Het shopt fijner, voelt gezelliger (is dan ook wel iets kleiner dan Kesteren, maar daardoor overzichtelijker) en heeft veel meer kleding (wat altijd leuk is om in te neuzen) 
Gefeliciteerd met je zwangerschap en veel shopplezier ?

Ik vind vooral voor de aankleding babypark veel leuker. Ik woon vlakbij van asgen dus loop er geregeld wel even binnen als ik iets nodig heb maar ik vind dat ze bij babypark veel leukere aangeklede kamertjes hebben om ideeen op te doen. Vind het bij van asten wat rommeliger

Hallo,
Van Asten Tilburg vind ik echt een rommel winkel.
Babypark Roosendaal is mega en Barendrecht is nóg groter.
Deze winkels vond ik heel erg fijn.
Veel plezier! :)

Ik persoonlijk zou voor babypark kiezen. Woon dicht bij van asten maar vind het een wat rommelige winkel. Ze hebben we veel kleding ect. Maar als je echt ideeën op wil doen zou ik voor babypark kiezen. Wij zijn juist naar Kesteren gereden voor babypark en daar de bestellingen gedaan. De babykamer kinderwagen ect komt daar allemaal vandaan. Babypark heeft ook een fijne klantenservice 

Wij hebben gekozen voor van asten, super proffesioneel vriendelijk personeel. We zijn nog net niet gillend weggegaan bij babypark. Wat een kille bedoeling. Pand was steenkoud. Verkoopster moest alles wat we vroegen opzoeken op internet (dat kunnen we dan zelf ook wel) en drong er op aan dat we een aanbetaling deden. 

Daarna doorgereden naar van asten. Fijn familie bedrijf. Met mensen die weten wat ze verkopen. Niet opdringerig maar laten goede alternatieven zien en laten je zelf een keuze maken. Het pand is wat kleiner en voller.. maar kan het zeker aanraden. Zelfs op een mega drukke dag kregen we alle aandacht van de verkoopster. Toen wij aangaven nog even rond te willen kijken voor andere spullen, had ze op ons gewacht om ons daarna verder te helpen. Een collega wilde ons overnemen zodat zij een andere klant verder kon helpen. Maar dat vond ze niet handig. En ze bleef fijn bij ons. 

kortom wij zijn zeer tevreden:)

Terug
Bovenaan