Babypensioen!!!

Hoi meiden,

Vandaag mijn laatste werkdag... toch wel heel raar om straks niet meer te hoeven werken voor 5 mnd!!
Heel de week word ik al verwend door collega's met cadeautjes en andere dingen.. Maandag een teammmidag gehad met zijn allen gezellig een High Tea gedaan en vanavond nog even met de OR uiteten... ga het echt missen..

hoe nemen jullie afscheid??

liefs laurie

Had gister mijn laatste werkdag. Dit is nu de eerste verlofdag, heeeeerlijk!!!
Bij mij is afscheid net even iets anders. Omdat ik normaal gesproken vlieg, heb ik de afgelopen maanden met andere zwangere stewardessen vervangend werk op kantoor gedaan. Met 2 anderen heb ik redelijk gelijktijdig verlof, dus wij doen dinsdag a.s. een afscheidslunch, uiteraard met cadeautjes. Wel raar om de rest achter te laten, we hebben een hele bijzondere periode met elkaar gedeeld. Maar goed, we organiseren in het voorjaar een reunie en we komen elkaar vast nog in de lucht tegen!
Wel een heel bizar idee om niet meer te hoeven werken te komende tijd...

Morgen is mijn laatste werkdag. De bedoeling was eigenlijk 2 weken later, maar het wordt te zwaar met mijn bekken en al die peesontstekingen in mijn voeten en achillespees. Dus toch 6 weken van tevoren (+ 1 week vakantie, dus in totaal 7 weken). Wij hebben afgelopen maandag een borrel gehad op het werk en ik heb een leuk cadeautje gekregen van mijn collega's: een rituals ontspanningspakket. Ik vind het wel een raar idee. Sowieso omdat ik hier pas 3 maanden werk. Maar ik heb al echt zin om alle laatste dingetjes op orde te maken en lekker te relaxen. Het zou ook fijn zijn als ik iedere dag overdag even kan slapen, want 's nachts is het een drama.
Groetjes Wendy

Mmmm, als ik jullie berichtjes lees wordt ik haast jaloers.... Ik moet volgende week nog twee dagen werken en dan begint mijn verlof. Maar ik denk niet dat ze op het werk iets in petto hebben voor me. Ik ga zelf wel even trakteren als afscheid en daar blijft het denk ik bij. En dan tot mei lekker thuis, genieten van mijn gezin en straks de kleine! Even lekker de tijd om alles weer op de rit te krijgen.
Heb er heel veel zin in!

Hihi ook jaloers ;). Ik was vandaag blij dat ik weer weekend had, maar moet nog drie weken werken.
Voor mijn collega hadden ze kraammand gekocht en samen borrel gedronken. Ik ben benieuwd wat ze voor mij organiseren.

Jullie alvast heel veel rust gewenst en Anita twee daagjes zijn zo om....

Groet Lucy

Haha leuk om te lezen hier even de andere kant van het verhaal.
Ik ben al ruim 4,5 week thuis omdat het museum waar ik werk even dicht was. Alles is klaar in huis en ik begin me stiekum al een beetje te vervelen. Deze week zijn mijn collega's weer begonnen (en ging officieel mijn verlof in) en ik mis ze heel erg. Gelukkig had mijn vervanger me nog even nodig en heb ik vanuit huis wat kunnen doen.
Voordat ik weg ging kwamen verschillende collega's met een lief kadootje aan.
liefs Fiona

Officieel werk ik nog tot 20 dec. En daarna onoficieel nog een kerstweekend in de bakkerij van m'n ouders. Oud en nieuw ben ik er ook, maar ze rekenen niet meer op mij, dus of we dan gaan, zien we wel. Derde kerstdag ben ik 37 weken en aangezien er een reisafstand van dik 2 uur is tussen onze woonplaats en die van mijn ouders, weet ik nog niet of we oud en nieuw gaan helpen oliebollen bakken.
Het is de 4e keer dat ik beval en de vorige keer was het binnen 2 uur gepiept, het lijkt me niet echt wat om halverwege op de vluchtstrook te staan.....

Wat ontzettend leuk dat je een gezellig afscheid hebt, met kadootjes. Geniet er van!

Morgen is mijn laatste dag. Ik stop zes weken van te voren omdat het allemaal te zwaar werd en veel last van rugpijn en harde buiken had. Ik ga morgenochtend trakteren en volgende week vrijdag nog uiteten met de ondernemingsraad. Ik verwacht ook geen kado. Het kado komt wanneer de baby geboren is.

Terug
Bovenaan