babyphone vraagje

hoi dames,

even een babyphone vraagje zoals de titel al deed vermoeden.
Wij gebruiken zelf eigenlijk nog steeds de babyphone voor Sarah en ik vind dat ook wel zo prettig. Maar nu vraag ik mij af of we met de komst van ons tweede kindje dan met twee babyphones moeten gaan zitten. Hoe doen andere ouders met een tweede jonger kindje dat? Ik hoor het graag van jullie!

groetjes Tamar

Hoi hoi,

Eigenlijk gebruiken wij helemaal geen babyfoon meer. Hij staat nog wel beneden maar staat nooit meer aan. Als Sylvan (of Dylano) huilt, horen we dat echt wel hoor ;-)

Ik zal dus geen nieuwe babyfoon bijhalen, maar die je nu voor je dochtertje gebruikt, voor de nieuwe aanwinst gebruiken.

Succes met je keuze!

Liefs Deb.

Ik heb er wel al over nagedacht en ik ga proberen om hem op de overloop te zetten. Tussen de twee kamers in! Ik denk dat ik ze dan ook wel hoor. Dat zal even proberen zijn. Ik vind het toch wel prettig dat ik Isabelle ook kan horen ook al is ze al twee jaar.

Groetjes Babybelle

Hoi!

Wij hebben een tweede babyfoon aangeschaft. Ik wil allebei mijn kinderen goed kunnen horen. Als mijn dochter hard schreeuwt en huilt hoor ik haar vaak wel door het plafond heen, maar dan moet ik geen geluid maken en zij heel hard huilen. Vind ik nogal sneu.

Op de overloop zetten vind ik niet praktisch hier, want dan kan ik hem alleen op de grond neerzetten en heb dan ook een probleem met de stekker. Wij hadden al een Alecto DBX-88 en hebben nu eenzelfde gekocht. Doordat het allebei dect is, storen ze niet op elkaar. Wel handig, want je hoeft dan in principe maar een oplader beneden te hebben staan.

Groetjes, Marisa

Hoi Tamar,

Toen Bas in aantocht was, kreeg Eva een nieuwe kamer op zolder. We horen haar dan natuurlijk nooit als er iets is en wij zitten beneden. We hebben toen een tweede babyfoon erbij gekocht. Het is er eentje met een 'terug-praat-functie' en dat is nu erg makkelijk, want als ze roept, dan kunnen we haar vragen wat er aan de hand is.

De babyfoon die bij Bas stond, heeft het maanden geleden begeven. We hebben daar geen nieuwe meer voor gekocht. Bas slaapt op de eerste verdieping en die horen we echt wel als er iets is (zelfs wel met de TV aan). Hij heeft een héél ander stemgeluid dan Eva destijds had.

Groetjes, Karin

Hoi Tamar,

Hier is dan wel geen tweede onderweg maar ik wilde toch even mijn mening met je delen. Ik zou persoonlijk een tweede aanschaffen omdat ik ze allebei zou willen horen. Een babyfoon kun je altijd weer op Marktplaats verkopen en dan krijg je er toch nog iets voor terug. Ik zou het niet kunnen verdragen als je er achter komt dat je er een niet gehoord hebt terwijl die wel aan het huilen was. Maar dit is dus mijn persoonlijke mening

groetjes Linda

Hallo Tamar,

Wij hebben hier hetzelfde gedaan als Marisa. Bij Sam (24-08-2007) hebben we een babyfoon van philips staan en we hebben bij Dani (08-03-2009) ook een philips neergezet. Ze storen niet op elkaar en je hebt maar 1 ontvanger beneden staan. Ook makkelijk als je naar buiten gaat. Je hoeft dan maar 1 ontvanger mee te menen. Omdat er maar anderhalf jaar tussen zit vonden wij het wel fijn om ook de oudste te kunnen horen.

Groetjes Patries

Terug
Bovenaan