Babyprojector Alecto

Hallo mama's,

Ik heb vanmiddag een babyprojector van Alecto gekocht. In één van de topics over doorslapen heeft een mama geschreven over de Magic Theatre van Philips. Die van Alecto is qua functionaliteit nagenoeg hetzelfde. De Alecto kan ook reageren op geluid (van de kleine) en gaat dan automatisch aan. Ik heb hem gekocht omdat ik wil proberen of dit Isa helpt om 's nachts als ze wakker is weer in slaap te komen.
Zijn er mama's die ervaring met deze Alecto hebben?

Ben benieuwd. Ga het morgenavond voor het eerst proberen.

Grtz. Poppetje71

Hoi,

Ik heb niet de Alecto maar de Magic Theatre van Philips.. Ik speelde dit liedje al af tijdens mijn zwangerschap en nu werkt het op zich wel rustgevend op Kay. Het ding vreet wel batterijen en vergeet dan vaak weer batterijen te kopen,.. tsja..

Ik wil kay er ook niet aan laten wennen omdat ze het op andere "slaapplaatsen" niet hebben en ik niet steeds dat ding mee wil sjouwen. Ik hou het dus gwoon bij een trekpoppetje met muziek en verras hem af en toe met een mooie diavoorstelling!

Esmé mv Kay

poppetje71

Waar heb je hem gekocht? Zal allicht een hoop schelen met die van philips en ik wilde hem ook kopen. Met name voor de ochtend want dan is hij erg vroeg wakker, heeft hij tenminste iets om naar te kijken.

Annemieke

Annemieke, ik heb hem bij de Kijkshop gekocht (daar zag  ik hem  bij toeval staan, ik kom anders nooit daar binnen). Scheelt volgens mij ca. € 5,- met de Philips (ik heb € 44,99 betaald).

Maar ik zag dat je ze op internet ook goedkoper kan krijgen. Zie deze site:

http://www.factoryprices.nl/index.php?cPath=172

Succes met je eventuele aankoop!!

Gr. Poppetje71

Terug
Bovenaan