Babyproof vakantiehuisje?

Hi allemaal

De titel zegt het al een beetje maar ik ben dus op zoek naar babyproof vakantiehuisjes in Nederland/België. Ik zou heel graag een lang weekend weg gaan met mijn man en ons kleintje maar zodra onze kinderwagen in de auto zit, zit het al vrij vol ? op zoek dus naar locaties die ingericht zijn voor baby’s. Iemand ervaringen?
 
Op vakantieparken kun je vaak gewoon kiezen voor een babybedje en kinderstoel, ook bij de huisjes die geen speciale kinderhuisjes zijn. En bv op airbnb kun je ook gemakkelijk filteren op bedje en kinderstoel. Scheelt inderdaad een hoop gesjouw!
 
Wij waren in mei bij aquadelta vakantie park 
En daar heb je appartementen met complete babykamer zelf een box en babybadje op standaard en ledikantje en commode.
Nu hadden wij 2 pubers bij en 1 kleuter maar vond dat echt zo handig.
Zit ook zwembad bij enz 
 
Wij zitten op dit moment in een babyhuisje van landal. Veel van hun parken hebben deze huisjes. Dan is er een complete babykamer, een box, een kinderstoel en een hekje om de tuin.
 
Eigenlijk overal wel hoor. Wij houden helemaal niet van die vakantieparken waar iedereen heengaat en huren vaak een huisje via AirBnB of B&B of natuurhuisje.nl ofzo. Eigenlijk overal kun je gewoon een ledikant krijgen, vaak ook kinderstoel etc. Vorig jaar zaten we op een heerlijke B&B bij een boerderij, fantastisch. Geen 100 andere kinderen om ons heen, gewoon lekker rustig en veel te doen voor de kinderen en super kindvriendelijk allemaal.

Dus je hoeft zeker niet direct voor een groot vakantiepark te kiezen hoor, ook bij particuliere huisjes zijn mogelijkheden genoeg vaak. Meestal staat het er op de website al bij of je bijvoorbeeld een bedje kan bij huren en anders vraag ik het gewoon en het kan bijna altijd!
 
Terug
Bovenaan