babyrabbel

A

Anoniem

Guest
ik zie bij sommige aanstaande moeders zo'n leuke tijdsbalk onder hun mening/advies staan. ik zie dat ik dit moet zoeken bij babyrabbel.nl maar ik kan het niet vinden..

wie kan mij hierbij helpen want ik vind dat een superleuk idee, leuk dat het zo voor je bijgehouden wordt!

xxx Arianne

hoi arianne
als je op de site van www.babybrabbel.org in de linkerkolom op interactief klikt krijg je een heel rijtje met onderaan banners en als je daar weer op klikt kun je kiezen uit verschillende banners.als je zwanger bent moet je de negenmaandenbanner hebben.daar kun je hem kopieren naar een worddocument en dan kun   je hem daarvandaan elke keer kopieren en onder je berichten plakken.als je op de banner gaat staan kun je hem ook als bureaublad-item instellen.dan staat ie altijd in beeld en zo weet mijn man precies hoelang we zwanger zijn(en ikzelf natuurlijk,lekker makkelijk,hoef je niet te rekenen.)
succes!
groetjes kari

http:

//www.babybrabbel
.nl/dynban/9maandenbanner
/1182031200/3/255/119/0/1.png

ik ben erook zo trots op!!! dit is tie van mij.
heb het ook eindelijk voor elkaar!!(haha)
groetjes zonneveld

hahaha lig zelf ook in een deuk hoor!!!!
is dus niet gelukt!!
probeer het nog een keer, heb ook totaal geen verstand van computers(hihi)
grt zonneveld

HOI Dames,
ongeveer een maandje geleden heeft ongeveer ditzelfde topic er ook op gestaan. Daar staan ook nog leuke tips in. Kun je opzoeken via "zoeken". Het heette geloof ik babybanner.
Groetjes,
Patricia 35+1

Hoi Arianne,
het is babybrabbel, met een extra b erin he? babybrabbel.nl

Patricia

Terug
Bovenaan