babyreunie van de gym

Morgen hebben we een "reünie" van de zwangerschapsgym.
Een echt meidenuurtje want we hebben allemaal een dochter gekregen.
Lijkt me erg leuk om alle meiden weer te zien, de verhalen te horen en natuurlijk hun dochtertjes te bewonderen.

Hebben jullie al een reünie gehad? En zo ja, hoe was het om de meiden weer te zien?

Wij hebben laatst samen koffie gedronken bij een van de meiden. De 30e hebben we de eerste gym, maar dat komt doordat ik als een van de eersten zou bevallen (uiteindelijk als eerste bevallen, twee weken te vroeg), en de laatste is net eind oktober bevallen.

Was erg gezellig om de meiden weer te zien. Hier 4 meiden en 5 jochies.

Liefs Marit

Ik had 2 weken geleden de reunie. Was echt super. We waren met 14, waarvan 11 dochtertjes hebben gekregen en 3 een jongetje. De foto's van de baby's zijn ook errug leuk geworden.

Ik was helemaal trots want mijn kleine jongen was heel erg lief en stil terwijl zeker 10 andere baby's om de beurt begonnen te huilen.

Liefs en veel plezier

Wij hadden 3 weken terug een minireunie, waar niet iedereen kon. Afgelopen week is de nagym begonnen, maar niet iedereen was er.
Hopelijk dinsdag wel. We moeten nog even afspreken wanneer we de baby's meenemen. Ben wel benieuwd naar de mini's die ik nog niet gezien heb. Bij ons zijn het 5 meiden, en 1 jongen.

Liefs,

T

Terug
Bovenaan