Baby's Baby's Baby's Baby's...

De hele dag (en soms ook wel s'nachts) ben ik alleen maar aan het denken denken denken denken, denken over baby's.
Oh en niet te vergeten lezen!!!

Iedere kans die ik krijg ga ik op internet LEZEN!
Ik vind het allemaal zo spannend en ik kan niet wachten tot de eerste afspraak bij de VK! (5sept).

Ook ben ik al lekker vollop aan het bekijken hoe ik het kamertje zal inrichten en welke spulletjes ik allemaal moet/ga aanschaffen oh oh oh ik denk dat ik een beetje moet afremmen haha hebben jullie hier ook last van ?

Hoi Minaj,

Dit klinkt erg bekend in de oren :) ik heb er ook last van, heb zelfs al een kinderwagen uit gezocht :) en zo gauw ik van me werk thuis ben kijk ik even hier bij de mamaclub... is het bij jou ook de eerste?

Hey Smurfje,

Ja bij mij is het ook de eerste.
Misschien verklaard dat alles. In ieder geval goed om te horen dat ik niet de enigste ben die zo is :).

Leuk dat je al een kinderwagen hebt uitgezocht. Ik heb al diverse leuke gezien maar hoe leuker hoe duurder pfffff.

ja ze zijn wel duur ik wil het liefst 3 in een, is wel zo makkelijk ben je in een keer klaar, ik heb een site daar zijn ze niet zo heel duur...

http://www.kinderwagenstekoop.nl/

misschien staat er iets leuks bij :)

en ja kinderen krijgen is duur....

word echt tijd dat het halverwegen september is.... dan zijn we de 12 weken voorbij dan ga ik zeker baby-Shoppen haha

Ja dat wil ik ook het liefst.
Bedankt voor de tip ik zal er even op kijken.

Ja ik kan ook niet wachten nadat iedereen het weet ga ik pas shoppen niet dat iemand mij straks in een baby winkel ziet lopen hahaha

Ja ik ga nu ook nog niet shoppen vind ik ook nog te vroeg, en iets van 5 jaar geleden ofzo toen ging ik een kraamkado kopen voor iemand toen wert er al gevraagt wanneer ik uit gerekend was... :-S sinds dien ga ik niet meer hier in de buurt zulke kado's kopen.... lijkt net een roddelblad haha een paar weken daarna ben ik met de kleine van de buren gaan lopen hihi vond ik wel grappig

Ik kijk ook elke dag hier op de site en op babybytes! Wou dat de dagen sneller zouden gaan, zodat ik het kan delen met mijn vriendinnen en familie. Het lezen erover vind ik al heerlijk, maar ik kijk nog niet naar spulletjes om aan te schaffen. Ergens is het ook wel kei leuk om dit samen met mijn man te kunnen delen, ons geheimpje...!

Terug
Bovenaan