baby's eerste cadeau is binnen...

Ik heb een mooie witte wikkeldoek gekregen van Moeders voor Moeders. Dat vind ik een erg leuk cadeau. Natuurlijk doe je mee met een andere reden, maar zo'n cadeautje is toch ook wel leuk om te krijgen.....

Baby's eerste cadeau is binnen....
Wie doet nog meer mee met moeders voor moeders?

Haha grappig wilde ook net over moeders voor moeders beginnen ;p

Ik mag helaas niet mee doen omdat ik bloedtransfusies heb gehad :( ik baal hier echt van wilde zo graag eens iets terug doen.

Ik had samen met mijn partner, 3 1/2 jaar geleden een zwaar verkeersongeval. Toen hadden we beiden bloedtransfusies nodig. Hierdoor kan ik zelf nooit meer bloed afgeven en dacht dan kan ik iets via moeders voor moeders betekenen. Helaas kan dat dus ook niet :(.

Maar iedereen die wel kan zeker doen :)

Nee sorry... Ik heb t bij mijn tweede geprobeerd ( bij mijn eerste zat ik een deel in buitenland) maar ik kan de lucht/ geur echt niet verdragen.
En gezien mijn gevoeligheid voor geuren op dit moment ben ik blij dat ik t niet gedaan heb.

Wel goed van iedereen die t wel doet! Respect!

Ik heb bij mijn eerste niet gedaan, bij mijn tweede wel en bij mijn derde kon ik de geur ook niet verdragen hoor, ik ben er toen mee gestopt! Bij mijn vierde heb ik niet meegedaan, maar nu voor de laatste keer heb ik me toch weer aangemeld.
Ik kan meedoen tot 3 juni, dat is nog wel ver weg... dan ben ik 16 weken zwanger. Misschien met een buikje! Ik kijk er naar uit!

Ik doe ook mee met mvm maar heb het nu echt heel moeilijk met de geur.. plas met mijn neus dicht en doe het met mijn neus dicht in de fles.. niet echt leuk :(

Terug
Bovenaan