Ik word zojuist vertederd en verliefd wakker van hele lichte en zachte bewegingen aan mn buik. Door de slaap dacht ik eerst dat het echt buiten mn buik was maar toen ik mn hand op mn buik legde, was mn kleintje gewoon zachtjes aan het bijkomen en brabbelen(ofzo) en wilde mij niet wakker maken. Voor het eerst kon ik duidelijk handjes en polsjes voelen die heel zachtjes langs mn buikwand gingen, helemaal geconcentreerd op mij niet wakker te maken.
Bewegingen van wakker zijn en observeren, blij zijn met de nieuwe dag.
Mijn baby zei voor het eerst vandaag in een taal die wij alleen begrijpen: "goeiemorgen, jij bent mijn moeder en ik ben blij dat je er bent."
De bewegingen waren zo licht, je kunt het aan de buitenlant voelen, maar soms voelde ik het dan niet van binnenuit of juist weer andersom.
Zo hadden we vandaag ons eerste echte gesprekje.
Zucht....nog 79 dagen
Bewegingen van wakker zijn en observeren, blij zijn met de nieuwe dag.
Mijn baby zei voor het eerst vandaag in een taal die wij alleen begrijpen: "goeiemorgen, jij bent mijn moeder en ik ben blij dat je er bent."
De bewegingen waren zo licht, je kunt het aan de buitenlant voelen, maar soms voelde ik het dan niet van binnenuit of juist weer andersom.
Zo hadden we vandaag ons eerste echte gesprekje.
Zucht....nog 79 dagen