Baby's eerste kerst!

Ha mama's en papa,

Gewoon even een berichtje voor de gezelligheid. Ik heb de kerstkriebels!!!

Het is ieder jaar hetzelfde verhaal. In de zomer luister ik al wel eens stiekem een kerstliedje (dit is wel echt een hele stevige bekentenis, dat begrijpen jullie hè?). In de herfst verzucht ik minstens één keer in de week dat ik zin heb in kerst en zodra Sinterklaas het land uit is (want principes heb ik wel) dan hang ik wat lampjes op en wordt met zorg een kerstboom uitgezocht (ieder jaar groter, tot manlief dit een halt toeriep, grmpf).

Dit jaar is de eerste kerst met de muppet. Eerste kerstdag thuis met mijn familie, de tweede uit met die van de man. Ik heb er zoveel zin in. Lekker eten, naar de kerstboom staren, kerstmuziekje op en haardje aan. Verder niet teveel gekkigheid.

Hebben jullie speciale plannen met de Kerst? Is het anders nu er een nieuw mensje bij is gekomen? Ik ben heel benieuwd.

Xx
Arwen
 
He meis,

Wij zijn niet van die kerstvierders, maar dit jaar komt er wel zeker een boom in huis! We hebben het plan om de (schoon)ouders te vragen om te komen eten en verder niet te veel gekke dingen. Saar doet het goed bij rust en regelmaat dus die gaan we er lekker inhouden voorlopig. Ben wel ook aan het nadenken over nieuwjaar. Hoe vieren jullie dat? Wij zijn nog aan het twijfelen of we Saartje lekker bij mijn moeder brengen dit jaar en zelf een borreltje gaan drinken OF lekker met Saar bij vrienden. Wil Saar niet wegbrengen eigenlijk, maar vind het ook wel heerlijk om avondje voor onszelf te hebben...

Wat doe jij? Ben benieuwd!

x

 
Is toch flauw Suus... stel ik me kwetsbaar op en ben ik bloedeerlijk... ;-)

Ik snap dat je de rust en de regelmaat erin houdt. Niks mis met lekker marmotten in je eigen huisje. Het lekkere van de kerst is dat je heerlijk niets hoeft. Ik realiseer me overigens dat veel mensen dit zullen tegenspreken. Leuk dat je wel een boom doet. Ik ben zo benieuwd of de kleine ook gebiologeerd naar alle fonkellichtjes gaat kijken.

Wij doen vaak niet veel bijzonders met oud & nieuw. Eens in de zoveel tijd vieren we het met een grote vriendengroep, maar meestal met één vriendenstel dat twee kindjes heeft. Voorgaande jaren deden we het daarom altijd bij hen, maar dit jaar komen ze bij ons. Zij zorgen voor de oliebollen, wij voor de wijn... eventueel een spelletje en om twaalf uur proosten en vuurwerk kijken. Altijd rustig aan.

X
 
Hier ook eigenlijk niets bijzonders met kerst, wij werken allebei onregelmatig dus normaal ook de feestdagen maar ik heb dit jaar verlof en Paul hoeft alleen maar 2e kerstdag te werken, dus luxe voor ons! Nog geen concrete plannen gemaakt.

Kerstboom ga ik straks met fleur samen zetten die is nu 20 maanden dus die zal het vast interessant vinden!!

Oud en nieuw vieren we me vrienden die hebben ook 2 kids in dezelfde leeftijd dus erg gezellig, ze komen bij ons dit jaar!!

Ps. Heerlijk kerst liedjes in de zomer!! ;)
 
Ha meis,

Ik moet erg om je lachen! Niet vaak iemand meegemaakt die zó geniet van en verlangt naar de Kerst! Wat een heerlijke tijd moet dit dan voor je zijn!
En dit jaar wordt natuurlijk extra bijzonder met je kleine meiske!

Wij gaan echt de Kerst van ons leven vieren, samen met Jasmijn die dan lekker thuis is :)(ga er zo even een heel topic aan wijden). Nog geen idee of dat met familie zal zijn, vast wel...

Veel dikke kussen,
Mamarieke & Jasmijn!
 
Wij zijn er nog niet helemaal uit wat we doen. Een boom doen we niet (we hebben zo'n kat die van alles speelgoed maakt...), maar normaal vieren we wel kerst met de familie (heerlijk vreetfestijn). We weten nu niet goed wat we gaan doen, hebben 2 uitnodigingen voor 1e kerstdag van de families haha! Maar ik weet niet of onze kleine het zo fijn vind al die drukte.
Vandaag waren er 3 mensen om hem te bekijken en hij werd er helemaal onrustig van, misschien is dat tegen kerst wel anders, maar goed we moeten er toch een beetje rekening mee houden. Vooral ook omdat wij aangewezen zijn op het openbaar vervoer of iemand die zo goed is ons heen en terug te rijden.

Ik moet zeggen dat als we niets met de familie doen dat ik dan waarschijnlijk wel een hele gekke kerst zal hebben, de eerste keer zonder familievreetfestijn :-O

En kerstliedjes in de zomer... dat doe ik ook wel eens... hihi

Liefs!
 
Terug
Bovenaan