Babys maart 2019

<p>Hallo Dames!</p><p>Ik ben heel nieuwsgierig hoe het gaat met de dames die in Maart zijn bevallen! </p><p>Hier gaat het goed, alweer ruim 5 maandjes. Het is zo bizar hard gegaan allemaal en elke dag lijkt het wel weer alsof hij iets nieuws kan. Inmiddels lukt het thuis ook om alles draaiende te houden en 4 dagen te werken.  Mijn herstel is nog gaande, maar ze zeggen niet voor niets 9 maanden op 9 af ?. </p><p>We hebben een heel fijn en tevreden mannetje, hij is lekker actief, kletst lekker en kan zich zelf goed vermaken.  Slapen gaat goed (ook wel eens minder). Volgens de opvang mogen we in ons handen knijpen met zo’n makkelijk kind en wij zijn natuurlijk ook super happy met hem!  </p><p>Liefs,</p>

Hoi mama's!
Mijn ventje is alweer bijna 6 maanden! Het gaat heel goed met ons. Een vrolijk, actief mannetje die goed slaapt. Het heeft bij ons 10 weken geduurd totdat hij door sliep, maar nu slaapt hij van 20.00 tot 07.30!
Zelf ben ik nog wel eens heel moe (vooral na werkdagen niet te genieten...). Ik hoop dat dat snel overgaat. Hoe is het met jullie zwangerschapskilos? Ik 'moet' er nog 5 kwijt! 
Liefs!
Trotse mama ?

Hai lieve mama's
Mijn zoontje is geboren op 16 maart (2de kindje).
Bevalling was super snel wel medisch bevallen. Het is een grote ventje hij weegt nu al 8kg. En zijn eerste tandje is al door super schattig !
Alleen hij slaapt snachts niet door komt regelmatig nog maar ik denk dat het komt door zijn tandjes die nog moeten doorkomen... hebben jullie tips..? Vind het altijd zo zielig als ik hem laat huilen.
Voor de rest is het een zo een lieve schat hihi zou snel nog 1 erbij willen... 

Groetjes !

Betreft de zwangerschap kilo's ik moet er nog 2 vanaf dan zit ik op de juiste BMI. Heb alleen nog een klein buikje over...
Moet me dieet weer oppakken en buik spier oefeningen doen, succes ladies !

Mijn zoon is vandaag 5,5 maand alweer! Tijd gaat zo snel. 

Heerlijk vrolijk jochie is het. Hij is al druk bezig met proberen te kruipen , wil nu ook zn eigen fles al vast houden. Of zijn lepel ..eerste tandje begint er ook al aan te komen. Hij wordt groot nu! 

Ik was eind maart uitgerekend maar begin april bevallen. Hij is bijna 5 maandjes, slaapt nu eindelijk sinds 1,5 week door!! Zo fijn! In het begin dronk hij niet goed en heb echt soms met m'n handen in het haar gezeten maar dat gaat nu gelukkig ook goed. Sinds de dag dat hij 3 maanden was draaide hij zich om van de rug naar de buik, terug lukt hem nog niet en dat vind hij soms aardig frustrerend. Het gaat inderdaad zo ontzettend snel!!

Hier eentje die op de valreep in maart is geboren. De uitgerekende datum was 25 februari maar ons mannetje kwam 4 dagen te laat. We hebben al een zoontje uit feb 2018 dus lekker kort op ellaar. Hij gaat hard, omdat hij zijn grote broer hele tijd afkijkt sinds een week trekt hij zich op aan de bank en gaat hij staan, kruipen doet hij sinds hij 4 maanden is, maar ik vind t 3x niks, doodeng, aangezien hij nog maar zo jong is en voor mij voelt alsof zijn lijfje het nog niet aankan, denkt hij er anders over. Grote broer gaat super alleen is wat lastig met slapen nu. Hij daarentegen doet het super, komt nog wel 2 x per nacht, maar vind het stiekem heerlijk als hij nog bij mij wil knuffelen/drinken. Met de kilo s gaat het ook goed, maar ik moet wel wat meer eten, want het gaat iets te hard en dat is niet meer gezond anders. Maar ik voel me zo zo zo gezegend met onze 2 mupkes. Ik hoop dat het met alle andere mamas en nieuwe mamas van wie dit hun eerste kindje is ook goed gaat en wens jullie niks dan goeds!!

Heerlijk jullie verhalen. Hier een dame die kan gillen. Gelukkig meestal van plezier! Had niet verwacht dat ik het zo heerlijk zou vinden om te moederen. Zou er nog wel een elftal bij willen. 
Ze is een goede eter en heeft mijn zwangerschapskilos er lekker af gedronken en een paar extra. 
Vind het veeeeel te snel gaan! Ze is al zo wijs en de wereld aan het ontdekken. 

Terug
Bovenaan