babys voelen

Ikl ben nu 18 weken zwanger van een tweeling en ik heb nog niks gevoelt wat ik echt jammer vind. of zou het nog te vroeg zijn ik moet 27 aug. pas naar de gyn. wie heeft hier nog meer ervaring mee
 
hoi,
ik denk dat bij iedereen verschillend is.
maak je niet ongerust zou ik zeggen.
ik denk dat het niet lang meer duurt,meestal voel je rond de 20e week je kindje.
ik ben nu zwanger van mijn 2e kindje en ik herkende het gelijk in de 18e week,dus dat is wel anders.
misschien herken je het alleen nog niet.
maak je niet ongerust,het zal niet lang meer duren denk ik dat je het herkent.

groetjes lillian.
 
Ik voelde mijn kindje rond de 19de week pas echt goed maar daarvoor had ik het ookal gevoeld maar dacht dat het mijn darmen waren. Dus bij jou zou het vast binnekort ook wel komen.

Groetjes Daantje (37 weken zwanger)
 
Ik voelde in het begin van de 18e week voor het eerst wat voorzichtige bewegingen. Ik was nog een beetje aan het twijfelen of dit het nu echt was. Toen heb ik het twee weken heel druk gehad en helemaal niets gevoeld!

Toen ik twintig weken was voelde ik het opeens weer heel duidelijk en na een dag of twee kon ook mijn partner het voelen.
En het wordt allemaal steeds vaker en duidelijker. Dus ik zou me nog niet ongerust maken hoor!
 
Ik ben ook zwanger van een tweeling, nu ruim 15 weken. Ik voel ze al wel, maar dat komt doordat ik het gevoel nu ken. Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik het veel later, maar toen herkende ik het niet. Nu voel ik zachte belletjes/plopjes. Een heel bijzonder gevoel. Ik zou me iid nog niet ongerust maken, want gemiddeld voel je het rond de 20 weken en als je een voorliggende placenta hebt, zelfs nog later.

Groetjes Nancy
 
Terug
Bovenaan