babyshoppen?

Deze 'shopaholic'is even nieuwsgierig:

wie heeft zn kast al volhangen met babykleertjes? Of wachten jullie tot je weet wat het is, of tot na de geboorte?
Ben ook erg benieuwd naar de mama's die al een kindje hebben: eigenlijk heb je niet veel nodig (ik heb zelf nog een hele lading babyspul) maar kopen jullie nog wel?
Ik merk dat ik het niet kan laten....het is allemaal zooo schattig! (En waarschijnlijk de laatste keer, gebruik ik steeds als excuus )
Goed, niet erg handig want we willen niet weten wat het wodt dus ik kan beter wachten..maar dat lukt niet!

Hoe is dat bij jullie??
Liefs,Marcia mv Puck

Hoi Marcia,

Onze kast hangt nog niet vol!!!! Dit komt omdat ik eerst de 20 weken echo afwacht. Mocht het een meisje worden dan is de kast heel snel vol met babykleertjes. Ik heb namelijk al een dochtertje. Mocht het een jongen worden, tja dan gaan we heel snel shoppen voor jongenskleertjes.

Succes met je zwangerschap.

Groetjes

Corrie

Ik wil ook 20-weken echo afwachten...maar het meeste heb ik nog wel. 1ste kleertjes van mn zoon waren vrij neutraal, dus kunnen prima. Al kan ik, ook als ik een jongen krijg het vast niet laten nog wat te shoppen. Maar voor geslacht moeten we nog even wachten. Denk tijdens pretecho omdat mn man niet bij de 20-weken echo is en ik opschrijven niet zo leuk vind.

Veel babyspul moet ik dubbel hebben omdat mijn zoon nog geen 1,5 jaar is als de baby komt!

Groetjes ANnemiek

Ik heb nog niet zo veel gekocht, maar kon het niet laten vast wat te kopen. En bij de 20 weken echo willen we misschien wel weten wat het is. (weet het nog steeds niet zeker) en als het een meisje is hebben we al een hoop en als het een jongetje is ga ik los! hahaha

En Feline is 22 maanden als de baby geboren wordt dus ik kan alle spullen (hydrofielen, washandjes, wiegje enzo gewoon nog gebruiken)

groetjes Maris

Hi hi,

Ik ben een enorme shopaholic maar ik wacht met de grote bulk totdat we weten of het een jongen of een meisje is. Tis ons eerste kindje dus we hebben al-les nodig!
Ik heb al wel n paar pakjes gekocht en die zijn allemaal wit, maar das zoo besmettelijk dus ik wacht nog 2 weekjes. Geen idee wat mn eerstvolgende aankoop wordt maar ik denk een echt jongens- of een echt meisjespakje.

Ook willen we een Bugaboo, die wordt antraciet met blauw als t een jongen wordt en antraciet met roze voor een meisje. Leuk leuk!
De kamer wordt spierwit maar wil wel de dekentjes, accesoires enzo afstemmen op t geslacht.

Ik denk dat we een jongen krijgen trouwens...

Maar ik vrees dat ik enorm veel ga kopen en krijgen de komende maanden! :-D

Groetjes Janneke

Ik heb wat basis setjes gekocht, want we willen niet weten wat het wordt. Ik heb wel dat als het een jongetje wordt ik overstelpt wordt met kleding van anderen. Ik wacht het maar even af en zorg dat ik wel al eea in huis heb.

hoi,

ik heb pas slechts 1 pakje gekocht, toen ik bijna zeker wist dat ik zwanger was (ik had nog geen test gedaan...). Wel hebben wel al een paar neutrale pakjes gekregen.

We hebben namelijk al heel veel spullen. Wij hebben een jongen-meisje-tweeling van ruim anderhalf. Dus van alle kleertjes genoeg, vanaf de hele kleine maatjes. De hydrofielluiers, onderlakens, dekentjes, spuugdoekjes enzo hebben we ruim in voorraad. Het was zelfs voor de tweeling meer dan voldoende, want we kregen heel veel.

Nummer 3 wordt ook nog eens in hetzelfde seizoen geboren, dus ook daarvoor hoeven we niet veel te kopen. Hooguit wat nieuwe rompertjes, want na dat vele wassen worden ze minder mooi.

Maar als we weten wat het wordt (nog een weekje wachten), dan kunnen we ons vast niet helemaal meer inhouden met shoppen. Dan komen er vast nog wel een paar nieuwe setjes.....

groetjes,
Martine

Tot nu toe heb ik me ingehouden en eigenlijk nog niets gekocht behalve een nieuwe kinderwagen. We hebben met Thom een wagen geleend van mijn schoonzus, maar daar ligt nu ons neefje in. De  wagen hebben we voor Thom vast in gebruik genomen en is dus ook niet alleen voor de baby. Als we op de 20-weken-echo over een paar weken hebben kunnen zien of we een jongen of meisje krijgen denk ik dat ik het niet kan laten om toch iets te kopen..
Groetjes Laura

Terug
Bovenaan