babyshoppen

net maar even wezen shoppen voor de baby.
Bedacht me ineens dat we nog zoveel moeten aanschaffen.
heb gelukkig nog veel van mijn zoon, dus dat scheelt.
Wel alvast 2 pakken new born luiers, 2 flesjes, babyolie, bodylotion, wasgel, vit D en K, en een pak zuigelingenmelk gekocht, oja en nog 2 broekjes.
Heerlijk thuiskomen is dat zeg!!!
Groetjes Mirjam

hoi Mirjam
Ik heb nieuw wieg gekocht, nog kinderwagen ik heb van mijn oudste zoontje mooie kleertje maar ik koop nieuw voor de baby . ik heb nieuw box gekocht .nog veel dingen in de lijst moet ik kopen .
Groeten
Huda

Hai,
Ik ben maar met een lijstje begonnen wat ik allemaal nog nodig heb. Ik ben zwanger van de eerste en alles moet dus nieuw (2de hands ook goed) We zijn bezig met een maxi cosi van internet en ik denk dat ik van de week eens lekker de stad in ga voor de overige verplichte pakjes truitjes en broekjes (al heb ik al heel veel gekregen) Maar vind het een heerlijk idee om net als jij met tassen vol voor de kleine thuis te komen en dan alles lekker op te ruimen in het kamertje, wat als het goed is morgen helemaal af is.
Spannend allemaal lekker genieten!!

Groetjes Susan

HI,

Wij hebben bijna alles al, behalve de kleine dingen zoals luiers en zo. Heerlijk was dat, een maand of twee terug, toen we alles gingen aanschaffen wat we nog nodig hadden. De babykamer is bijna klaar, ik moet nog 4 weken werken en dan kan ik aan de slag met inrichten. Ik kijk er naar uit!

Gr. Tamara.

Hey

Wij hebben alles ook al van de eerste, maar ben nu op internet op zoek naar een duo/tweelingwagen.
En dat is een flinke speurtocht, dus daar houd ik me nog wel even zoet mee.
De babykamer moet alleen nog gemeubileerd worden, maar is voor de rest al klaar.
Nog 2 weken werken en dan me eigen ook nog op de geboortekaartjes richten!

Groetjes Willeke

Hoi hoi,

Wij hebben de grote dingen ook nog van onze eerste.. Hebben wel alle verzorgings spullen, flesjes, kleertjes en een maxi cosi nieuw.. Maar dat hadden we rond week 22 allemaal al gekocht haha.

Ff heel iets anders.. Als je flesvoeding gaat geven hoef je toch helemaal geen vit. D & K in huis te halen?

Groetjes Daphne 31w4d

ha mama21

vit K hoeft dan niet, vit D wel, deze krijgen ze tot hun 4de jaar.

Wij hebben ook een nieuwe kinderwagen en een maxi cosi gekocht.
baby kamer is nu ook bijna af, alleen nog gordijnen ophangen en een plankje aan de muur bevestigen!!
Heerlijk om 's avonds weer even in de babykamer te kunnen gluren!

Vit D en K hoeft inderdaad niet als je volledige flesvoeding gaat geven, dat zit allemaal voldoende in de voeding. Alleen bij borstvoeding moet beide gegeven worden. En vit D pas weer later als je kleintje minder dan 500cc flevoeding krijgt en dan idd tot hun 4de jaar.

Ik heb zelf het meeste wel weer in huis. Wil nog wel een eerste pakje nieuw kopen (heb nog heel veel van mijn zoontje ne krijg een en ander van mijn schoonzusje) en nog wat nieuwe hydrofiele handoeken, washandjes, ledikant lakentjes en dekentjes, aankleedkussen en hoezen en dan heb ik alles wel.
Heb er veel zin in!

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan