Babyshoppen

Vandaag wezen babyshoppen. Oh, wat wordt je daar hebberig van! Allemaal leuke dingetjes gekocht voor het kamertje en de eerste kleertjes! Mijn man is nu al verslaafd aan de babyfoon haha. Van de week ook al een hoop spulletjes van mijn schoonzusje overgenomen. Nu nog beddegoed, de babyuitzet en een babygarderobe en dan hebben we het meeste denk ik wel.
En dan de babykamer nog schilderen en behangen.... Nog 1 weekje werken en dan heb ik vakantie dus dan gaan we daar mee beginnen. Heb er zin in.

Wat onwijs leuk om te lezen, helemaal leuk en ja...je wordt indd super hebberig van al die kleine ieniemienie spulletjes :) Zo schattig!

Lekker hoor vakantie, ben er ook weer an toe. Haha!
Wij hebben nu de kinderwagen, kamertje 2x, box, babyfoon, wippertjes, flesjes, kleertjes (nog niet alles) , al wat beddengoed, hydrofielluiers speelkleed (gekregen) etc..... ohja en een ouderwets hobbelpaard, echt zoooo leuk, maar dat duurt nog wel ff voordat ze daarop kunnen! ;-) en we zijn nog lang niet uitgekocht! :)

Geniet ervan meid! Heeeeeerlijk! Liefs

Ja leuk hè baby-shoppen!
Ik wacht nog even tot ik het geslacht van de beeb weet.
Er hebben al een dochter, dus we hebben veel spullen al. Als we nu en jongen krijgen, kan ik in ieder geval wel wat kleertjes shoppen. Dat is wel zo leuk!

In een vorig topic zijn al veel tips gegeven wat je allemaal wel of juist niet moet kopen. Hopelijk hebben jullie er ook wat aan.

Liefs maartje

Ja, wij wachten ook tot we het geslacht weten. Als het een meisje wordt, kan ik helemaal los!
Haha, en wordt het weer een jongen, tja dan heb ik niet veel nodig.

Wij wachten ook met alle dingen tot na de 20-weken echo. Waarschijnlijk hebben we niet megaveel nodig!

We hebben alles nog van stan. Dus alleen als het een meisje is kan ik helemaal los! Hihi.

Wel heerlijk toch al dat babyshoppen. Dat vond ik een van de leukste dingen ervan.

Ik koop nog steeds graag dingen voor mijn zoontje!

Liefs

Terug
Bovenaan