babyshowe !! en weer echo

hallo alle mama's
hoe gaat het met jullie ,,, allemaal de laatste loodjes pff soms is het echt niet meer leuk he !!!

gisteren ben ik door me vriendinne en fam verrast met een babyshower !! het was echt super gezellig en een super leuke buikschildering ,,, vandaag heb ik me 2e groei echo ,, en hoop ik toch echt dat ze me vertellen wa er aan de hand is want me kindjewas met de 30 weken al op de groei van gemiddeld 35 weken en nu ben ik dus 33,3 weken ,, ook al veel voor weeen gehad ,,, dus ik hoop dat het niet meer zo heel erg lang gaat duren pffffffff

groetjes mandy

Hoi,

Hoop dat de echo vandaag goed was.
Ik ben zaterdag verrast door mijn fam met een babyshower echt superleuk!!!
Heb je leuke cadeaus gehad?
Wat leuk een buikschildering!
Wij hebben echt megaveel cadeaus gekregen.
Hoef voorlopig niks meer te halen voor de kleine.

Groetjes mar

de echo was goed was was me kindje nog steeds heel erg groot maar ze hebben nu ook gezegt dat ze de bevalling verder niet meer gingen tegen houden als dat zich aan doet en ik ben pas 33,4 weken dus het was best positief voor mij ,,,

baby shower was echt super mar ,,, heb ook weer veel kadotjes gehad ,,, maar ik had al heel erg veel dus het zijn meer kleertjes geworden bij mij en wat haarbanden etc en de spaarpot van nijntje de zilvere die wilde ik nog graag hebben
was echt super ,,,

heb jij ook een buikschildering gehad?.

Hoi Mandy,

Leuk zeg zo'n babyshower!
Wat was er op je buik geschilderd?
Ik heb laatst ook een buikschildering gehad (met giraffes) ook heel erg leuk geworden.

Op hoeveel weken wordt jullie kindje qua grootte nu geschat dan?
Kan het niet zijn dat je gwoon eerder uitgerekend bent ofzo dan?
Ben benieuwd wanneer jou kleine zich aandient!

Succes met de laatste loodjes.

Liefs Danielle

Hoi Mandy,

Wat leuk dat je verrast bent met een babyshower!

Hoe was de echo? Ons beebje loopt ook 5 weken voor met groei, ben nu 35 weken en 4 dagen dus zit al op ruim 40 weken.. Maar ik hoop dat hij nog even blijft zitten want qua ontwikkeling hebben ze het liefst dat hij zeker t/m 37 weken blijft zitten, ook al loopt hij voor met groeien.
Bij mij zijn ze er 2 weken geleden pas achter gekomen dat het toch aan zwangerschapsdiabetes lag. Had bloed laten prikken en een glucose tolerantie test gedaan, allemaal goed.. Maar omdat hij zo ver voor liep, kon mijn gyn niets anders verzinnen dan diabetes en liet me 3 dagen 7 x per dag mijn waardes prikken en toen bleek het toch door bepaalde voeding te komen. Misschien toch iets om aan te kaarten bij je gyn als je kindje weer gegroeid is?
Maar hoop natuurlijk van niet en dat je kindje met de groei gelijk is gebleven.

In ieder geval veel succes ermee!

Groetjes Kim

@danielle
ik heb een nijntje buikschildering gehad , was echt heel erg leuk ,, en de zilvere spaarpot van nijntje , en voor de rest heel veel kadootjes ...ja de ene keer zeggen ze op het ziekenhuis dat ik eerder kan gaan bevallen en de andere x zeggen ze dat me kindje te groot maar dat ze het niet tegen gaan houden als het geboren word ,,,hoop dat ze echt snel komt want ik ben het zelf echt zo beu ,,,,

@kim ja ik moet nu ook weer z'n drankje gaan doen al voor de 2e keer maar de diabetes hebben ze mij al zo vaak op getest ,,, iedere keer op nieuw maar omdat mijn menstruatie in het begin van de zwangerschap zo raar liep en de echo's van begin af aan al aan geven dat me kindje groter is dan ze richt lijnen weten ze het gewoon niet op het ziekenhuis ,,,,

Hoi,

Volgens mij heb ik de foto van je buikschildering op hyves gezien toch? haha
Nog niet alle namen even goed in mijn hoofd zittten
:)

Succes met de laatste loodjes!

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan