Babyshower en tante!

Zondagmiddag ben ik door mijn lieve familie, vriendinnen en collega's verrast met een babyshower.
Iedereen had zich verzameld bij een goede vriendin thuis, waar zij met zn allen hadden gezorgd voor een heerlijke (blauwe) high tea!!
Iedereen had wat gemaakt zoals scones, appelflapjes, spiesjes, brownies, bonbons, enz!

Na een toost, zijn we begonnen met het opsmullen van die lekkernijen!
Natuurlijk gezellig gekletst en gekeuveld!

Toen kwam 'de quiz' Er waren 16 meerkeuze vragen, die ik moest beantwoorden. Ik had er 13 goed!! Dus geslaagd voor het moederschap!!

Iedereen was zo lief geweest om een klein cadeautjes te kopen!! Ik heb echt leuke dingen gekregen, zoals een luiertaart, slab, boeken, sokjes, romper, enz!
Een geslaagde dag dus!

Daarnaast zijn we afgelopen zaterdag oom en tante geworden van nichtje Viënna!! Moeder is met 41,5 ingeleid. Na een supersnelle, maar heftige bevallig is Vienna rond 15.15u geboren! Moeder en kind maken het goed en mochten na een nachtje in het zhuis, gister lekker naar huis!
Het is echt een mooi meisje!

Wow super zeg! gefeliciteer met je nichtje! Wat leuk zeg dat jullie kleine straks met Vienna kan spelen.... Nog even en dan kunnen jullie ook gaan genieten!!!

Ben benieuwd wat de vragen van de quiz waren.... eens kijken of wij allemaal slagen.....

Terug
Bovenaan