Babyshower gehad!!!

Hey dames,

Ik werd vandaag door mijn vriendinnen verrast met een heuse babyshower!

Ik zou op het zoontje van mijn vriendin passen omdat ze zou moeten werken en geen oppas had.   Dus ze brengt de kleine en gaat na een kop koffie richting "werk". Een  kwartier later zie ik haar weer voor mijn huis verschijnen met nog een hele bubs aan vriendinnen met roze/blauwe ballonnen, een mand met kadoos en  schalen vol met  hapjes, drank, zoetigheden en natuurlijk een luiertaart hahaha!!  Aan alles was gedacht. Ook waren allemaal de kids mee.. helemaal top!

Ik schrok me helemaal rot en wist me met mijn emoties geen raad, dus daar kwamen de tranen!  

Ze hebben  na de middag  alles weer helemaal spik en span achter gelaten met al het lekkers wat over was.. Ik ben de  verdere middag helemaal van de kaart geweest hihi.. ik ben hier al geen held in qua emoties, en nu met die hormonen al helemaal niet!! pfff...

Het was dus een feest vanmiddag en wat heb ik genoten.. heel de kamer vol ballonnen en kadootjes,.. zucht.. Een babyshower, hoe geweldig!!
Maar nog mooier is de gedachte erachter, vriendinnen die dit al weken voor je geheim houden en vanuit heel het land   naar je toe komen en je ongeboren kindje op deze manier te verwelkomen..   Dat is goud waard!

Esmé mv Kay en ???

(34.5 wk zwanger)

Wat een super leuke verrassing!!!!!! Geweldig om zulke vriendinnen te hebben!!!!!
En is natuurlijk altijd leuk om zo lekker verwend te worden!!!
Liefs Laura

hallo esmee,

Klink heeeeeeel gezellig, ik zal mijn vriendinnen je stukje even laten lezen . hahahahah.

Groetjes Anne
trotse mama van Levi 9april07 en ???? 26maart09

Terug
Bovenaan