babyshower gehad

Hier gister ook de verrassing van een babyshower.. maar het was allemaal maar half/half geregeld blijkbaar haha.. Alles op het laatste moment en ze wist niet wie allemaal mijn vriendinnen waren heeft maar was via facebook gedaan. dus de helft was er niet... Maar ach goed bedoelt. we hebben geblinddoekt vieze olvarit prak moeten proeven, beschuiten smeren en er is een hele mooie bellypaint bij me gemaakt.. gelukkig was het mooi weer dus hebben lekker buiten kunnen kletsen..

Leuk he! dat hebben ze voor mij 2 weken geleden ook gedaan,zo'n verrassing had ik nooit verwacht!!!
Er was taart met roze en blauwe muisjes (wisten nog niet dat het een jongen ging worden,,, heb ik die avond verteld!) en cupcakes! Lekker gesmuld bij een kopje thee. Daarna geknutseld voor de kamer van onze zoon en 2 dochters! Superavond gehad!
Ik ben heel de avond wel stil geweest, was zo overdonderd!
Liefs Bowi

Leuk leuk!
Ook ik ben afgelopen zondag verrast met een blauwe babyshower! De meiden hadden een high tea voorbereid, en een quiz. Verder zijn we verwent met allemaal leuke cadeautjes!

Ik moet toegeven dat ik eigenlijk best wel jaloers ben. Ik heb tijdens mijn hele zwangerschap eigenlijk niets van mn "vriendinnen" gehoord. Blijkbaar zijn het toch gewoon alleen maar oud klasgenoten en niet echte vriendinnen. Terwijl ik zelf dus wel zoiets voor hun zou doen. Ik merk eigenlijk mn hele leven al dat zulke dingen vooral van mijn kant moeten komen maar zelf hoef ik niets terug te verwachten. Daarom vind ik het echt super voor jullie dat iedereen zo betrokken is en raad ik jullie aan om er ook echt vol van te genieten. :D

Terug
Bovenaan